A.Msinmamma
Glad i forumet
Hvor lang tid etter man har vunnet noe må man betale?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: A.Msinmamma
Må man betale med pay pal?
For når jeg går inn å skal betale nå så står det bare at jeg skal trykke inn visa kort nr, utløpsdato å slike ting..Eller er det det som er paypal?
ORIGINAL: Alveola*
For når jeg går inn å skal betale nå så står det bare at jeg skal trykke inn visa kort nr, utløpsdato å slike ting..Eller er det det som er paypal?
Nei, paypal er en betalingsgaranti. du har litt mer rettigheter der om du blir lurt, har jeg skjønt[:)]
Det er veldig lett altså, du bare oppretter en konto på paypal.com og når du har kjøpt noe på ebay så trykker du bare på betal med paypal. eneste du trenger å gjøre da er å logge inn med passord og brukernavn, så er det betalt[:)]
ORIGINAL: Alveola*
Nei, paypal er en betalingsgaranti. du har litt mer rettigheter der om du blir lurt, har jeg skjønt[:)]
Det er veldig lett altså, du bare oppretter en konto på paypal.com og når du har kjøpt noe på ebay så trykker du bare på betal med paypal. eneste du trenger å gjøre da er å logge inn med passord og brukernavn, så er det betalt[:)]
Koster det noe å ha sånn paypal greie da?Å det er heeelt trygt liksom??
hehe, sorry masing, jeg er bare redd for å gjøre noe veeeeldig galt!