Betaling på Ebay!

A.Msinmamma

Glad i forumet
Hvor lang tid etter man har vunnet noe må man betale?

er det ikke to døgn eller no?
Jeg betaler med paypal med en gang jeg! Får jeg varen fortere og[:)]

Må man betale med pay pal?
For når jeg går inn å skal betale nå så står det bare at jeg skal trykke inn visa kort nr, utløpsdato å slike ting..Eller er det det som er paypal?

ORIGINAL: A.Msinmamma

For når jeg går inn å skal betale nå så står det bare at jeg skal trykke inn visa kort nr, utløpsdato å slike ting..Eller er det det som er paypal?

Nei, paypal er en betalingsgaranti. du har litt mer rettigheter der om du blir lurt, har jeg skjønt[:)]
Det er veldig lett altså, du bare oppretter en konto på paypal.com og når du har kjøpt noe på ebay så trykker du bare på betal med paypal. eneste du trenger å gjøre da er å logge inn med passord og brukernavn, så er det betalt[:)]

ORIGINAL: Alveola*

Nei, paypal er en betalingsgaranti. du har litt mer rettigheter der om du blir lurt, har jeg skjønt[:)]
Det er veldig lett altså, du bare oppretter en konto på paypal.com og når du har kjøpt noe på ebay så trykker du bare på betal med paypal. eneste du trenger å gjøre da er å logge inn med passord og brukernavn, så er det betalt[:)]

Koster det noe å ha sånn paypal greie da?Å det er heeelt trygt liksom??
hehe, sorry masing, jeg er bare redd for å gjøre noe veeeeldig galt!

Men altså, det jeg kjøpte da, koster under 40 kr inkl frakt, da er det vel ikke så nøye med sånn paypal?
Jeg dør ikke om jeg taper de 40 kr liksom, kanskje viktigere å bruke viss en kjøper noe som koster litt??

ORIGINAL: Alveola*

Koster det noe å ha sånn paypal greie da?Å det er heeelt trygt liksom??
hehe, sorry masing, jeg er bare redd for å gjøre noe veeeeldig galt!

Nei, det koster ikke noe tror jeg..
Du gjør nok ikke noe galt uansett :) Du kan jo opprette sånn neste gang, om du ikke orker gjøre det nå for 40 kr[;)]

Back
Topp