Betaling for serveringshjelp?

Malvinka

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Julibarna 2019
Hvor mye ville dere betalt for serveringshjelp i dåp.
Snakk om 4-6 timer lett arbeid, bare bytte ut retter når det er tomt og bytte til kake, ikke servering ved bordene. Ser for oss noen rundt 15-20 års alder (har ikke funnet noen ennå, men skal høre om noen har noen tenåringer som vil tjene litt ekstra)

Jeg tenker minimum 100kr/time. Jobbet som servitør i private selskap før og da fikk vi fast 700kr for jobb 19-23 ☺️

Vi gav 175kr timen i bryllupet vårt for 3 år siden. Eg fikk 225kr timen for 1 år siden. Det er "lokale" satser her i området. Eg synest det er dyrt :p

Jeg er ikke vant med å gi betaling for slikt... Her spør vi venner og slikt hver sin gang... Så for meg er det unaturlig å betale for slik hjelp!

Jeg er ikke vant med å gi betaling for slikt... Her spør vi venner og slikt hver sin gang... Så for meg er det unaturlig å betale for slik hjelp!
Vi ga en blomst vi...

Nå er det jo ikke venner vi spør, men noen tenåringer så en blomst eller "takk for hjelpen" klapp på skulderen er jo ikke så veldig interessant for dem :)
Vi har ingenting imot å betale for slik hjelp og har også valgt å gi jobben til ungdom slik at de kan tjene litt ekstra, men jeg bare ville ikke gi for mye eller for lite :)

Back
Topp