Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akuttmottaket er spesialisthelsetjeneste, og jeg mener man må betale for det selv om det er ifm graviditet. Dette burde jeg jo vite ettersom jeg jobber derMan betaler ihvertfall for feks små barn som kommer og får gips etc.
Jeg var på legevakten i forgårs og jeg måtte betale egenandel.
Er nok bare fastlege som er dekket fullstendig.
Håper du har det bedre nå!
Jeg var på legevakten rundt uke 11-12, jeg måtte ikke betale noe
Har brukt legevakt under svangerskapet og må betale egenandel!
Kan det være i forbindelse med svangerskapsrelaterte plager?
Det er gratis, men ikke andre ting?
Da jeg var på legevakten var det pga gastritt... Ikke direkte svangerskapsplage, men kom pga jeg hadde hatt hyperemesis. Så kanskje derfor jeg slapp å betale...
Vært på akutten 2 ganger ila svangerskapet, har ikke måtte betalt noen ting..
Fikk derimot regning fra en lege jeg var hos i forbindelse med blødninger og kynnere i svangerskapet, det jeg ble sykemeldt pga det. Så, jeg vet ikke hvordan dette fungerer egentlig.
Har ikke betalt egenandel på legevakt da plagene har vært svangerskapsrelatert.
Jeg endre også opp på akutten på sykehuset, men måtte ikke betale noe da. Fikk du regning i posten?Takk for svarjeg var først innom legevakten, hvor jeg ikke måtte betale noe. Men det var fra akutten på sykehuset regningen kom fra.
Ja, det er forskjell på legevakt og mottak. Du kan jo bare ta en tlf i morgen til mottaket og spørre?![]()
Jeg endre også opp på akutten på sykehuset, men måtte ikke betale noe da. Fikk du regning i posten?
Stemmer det, plager/sykdommer relatert direkte til svangerskap går da under svangerskap og skal ikke betales for. Sånn er det hos fastlegen også. Er man gravid, men kommer dit for f.eks allergiplager, så må man betale.Kan det være i forbindelse med svangerskapsrelaterte plager?
Det er gratis, men ikke andre ting?
Da jeg var på legevakten var det pga gastritt... Ikke direkte svangerskapsplage, men kom pga jeg hadde hatt hyperemesis. Så kanskje derfor jeg slapp å betale...
Fant du ut av det?![]()