Betaler du tv-lisens?

Fiona84

Shrek <3
Oktobermirakler 2013
VIP
Eller er det OK å registrere tven på andre?

På andre? Hvem andre? Foreldre? Søsken? Venner?

Hvis man skal kjøpe TV til eget bruk syns jeg ikke man skal registrere den i et annet navn. Syns ikke noen burde betale TV lisens, men dessverre må vi det.

Vi betaler. Vi begge står på fakturaen og det er deilig. Fikk plutselig to fakturaer når mannen min kjøpte ny tv. Den forige tven han kjøpte sto på faren hans da han fortsatt bodde hjemme. Er jo en lisens per husstand ikke per tv, men de har prøvd seg flere ganger her. Både på mannen min og brødrene hans.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg betaler lisens og har gjort det siden jeg flyttet for meg selv. Sånn er reglene, så da gjør jeg det. Kjipt hvis de plutselig ringer på og du ikke betaler :)

Jeg leier og har ikke betalt noe lisens .. de har fiber inkl i leien.... jeg kjøpte ikke tven selv så vett ikke hvem den er registrert på !

Ja det har jeg gjort siden jeg flyttet for meg selv for 20 år siden ;-) liker den ikke, men det er loven og det følger vi :-)

Ja vi betaler i husstanden.
da mannen kjøpte ny tv ifjor i sitt navn fikk vi plutselig 2 lisenser.
Tok en tlf og de ordnet det med en gang :D

Betaler men ikke med glede :P

Etter vi flytta sammen fikk begge tilsendt regning men fikk nå ordna opp så vi bare får ei nå ;)

Jeg leier og har ikke betalt noe lisens .. de har fiber inkl i leien.... jeg kjøpte ikke tven selv så vett ikke hvem den er registrert på !
Pass på at de ikke kommer på døra di :) spiller ingen rolle om du har fiber i leien, du har fortsatt en tv-mottaker, og det er den vi betaler for.

Pass på at de ikke kommer på døra di :) spiller ingen rolle om du har fiber i leien, du har fortsatt en tv-mottaker, og det er den vi betaler for.
hehe kjæresten betaler lisence på sin da.. tviler på at begge må når vi kun bruker hans tv :)

Den betaler vi selvfølgelig selv. Det er jo vi som har TV i hus :)

Back
Topp