Betaler dere nrk lisens?

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
Fikk regning i dag[:@] så ble litt insp til å spørre .

Jeg betaler. men er irriterende penger å må ut med når vi i tillegg betaler på kabeltv, men men sånn er det nå

De har nå gått ut med at de skal sjekke kundelister til kanal selskaper og parabol kunder nå. Og da kan en få en skikkelig bot om en ikke er registrert som nrk lisens betaler.

Jeg har ikke gjort det til nå, men mistenker at jeg får i år - og da betaler jeg selvfølgelig..

Selvfølgelig - gidder ikke å gjøre meg til tyv for så lite. [;)]

jepp

Så klart betaler vi [8|]

så klart ! og vi setter av penger hver måned til sånne regninger ! så blir ikke overraska eller ruinert ! man vet jo når de kommer !

Ja, det gjør vi

Ja, det gjør vi. Etter at en kontrollør plutselig sto inne på stuegulvet en sommerkveld for 4 år siden. Hun gikk bare inn uten å ringe på, jeg hadde akkurat kommet ut av dusjen (uten klær ja) og mannen sto og laget mat..
Var ganske hissig på damen, for hun presenterte seg ikke en gang. Og selv om døra står åpen, så er det jo ingen invitasjon til å gå rett inn..
Nå skal det sies at både jeg og mannen trodde lisensen var betalt de siste årene, men det var den tydeligvis ikke. Årsak uvisst. Men, vi betaler nå.. [;)]

ORIGINAL: LillianneLie

Prøver igjen jeg[:)] ;

Hvor mye er januar - regningen på? 2 500?

1032.30 kr

Selvfølgelig, men irriterendes er den alikevel. [8D] Fant ut at nkr lisensen koster det samme måneden (om ikke litt dyrere) som kanalpakken vår. [8D]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

jepp

Back
Topp