Dere som har vært hos legen og tatt HCG osv. Har dere betalt? Jeg betalte ganske mye for det sist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble postet litt tidlig.Ville gått tilbake og bedt om pengene tilbake!!
Man skal da ikke betale for svangerskap relaterte saker når man er gravid så sant man ikke har
Ja jeg kommer til å si ifra neste gang..Ville gått tilbake og bedt om pengene tilbake!!
Man skal da ikke betale for svangerskap relaterte saker når man er gravid så sant man ikke har
Gjør det. Surt å betale for noe som skal være gratisJa jeg kommer til å si ifra neste gang..![]()
Jeg går ikke privat..og hos gyn får jeg ul gratis så må være hun legen som er sløv..Ble postet litt tidlig.
Man skal ikke betale for svangerskap relaterte saker når man er gravid så sant man ikke går privat! Men er noen steder de ikke helt har fått det med seg virker det som!
TakkGjør det. Surt å betale for noe som skal være gratis
https://helsenorge.no/gravid/svangerskapskontroller
Tja spørs litt om det enten er legen eller de på kontoret. Men legen skal si ifra at de er svangerskaps relaterte med igjen tar du positive hcg prøver burde de jo også forstå detJeg går ikke privat..og hos gyn får jeg ul gratis så må være hun legen som er sløv..