Betale for tidlig kontroll

Minnie_mus

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Dere som har vært hos legen og tatt HCG osv. Har dere betalt? Jeg betalte ganske mye for det sist.

Ikke betalt noe, svangerskapes relaterte undersøkelser hos lege skal være gratis

Jeg betalte ikke noe forrige gang jeg var gravid så stusset litt på at jeg måtte betale nå.

Så rart - jeg har aldri betalt jeg heller. Har både fått resept og sm (riktignok uten og møte legen), men ikke betalt noe for det..

Ville gått tilbake og bedt om pengene tilbake!!
Man skal da ikke betale for svangerskap relaterte saker når man er gravid så sant man ikke har

Ville gått tilbake og bedt om pengene tilbake!!
Man skal da ikke betale for svangerskap relaterte saker når man er gravid så sant man ikke har
Ble postet litt tidlig.

Man skal ikke betale for svangerskap relaterte saker når man er gravid så sant man ikke går privat! Men er noen steder de ikke helt har fått det med seg virker det som!

Ble postet litt tidlig.

Man skal ikke betale for svangerskap relaterte saker når man er gravid så sant man ikke går privat! Men er noen steder de ikke helt har fått det med seg virker det som!
Jeg går ikke privat..og hos gyn får jeg ul gratis så må være hun legen som er sløv..

Jeg går ikke privat..og hos gyn får jeg ul gratis så må være hun legen som er sløv..
Tja spørs litt om det enten er legen eller de på kontoret. Men legen skal si ifra at de er svangerskaps relaterte med igjen tar du positive hcg prøver burde de jo også forstå det

Back
Topp