Betale for legetime

Viica

Forelsket i forumet
Noen som vet hvor grensen går for hva man skal betale for hos legen når det er relatert til svangerskapet? Jeg sendte legen min en melding (e-konsultasjon) for å forlenge sykmeldingen min, og har blitt fakturert for det. Er jo sykmeldt pga graviditetsplager :bored: Noen andre som betaler for dette?
 
Noen som vet hvor grensen går for hva man skal betale for hos legen når det er relatert til svangerskapet? Jeg sendte legen min en melding (e-konsultasjon) for å forlenge sykmeldingen min, og har blitt fakturert for det. Er jo sykmeldt pga graviditetsplager :bored: Noen andre som betaler for dette?
Det skal du ikke betale for nei. Jeg har aldri betalt når jeg er gravid
 
Du skal ikke betale når du er gravid. Jeg har aldri betalt når jeg er/var gravid. Måtte dog betale litt for glukosebelastningtesten da utstyr ikke er gratis. :wacky:
 
Last edited:
Eneste jeg har betalt er utstyret for glukosetest, og gebyret for e-konsultasjon (6 kr sms) :) Ville tatt kontakt og spurt om det er riktig
 
Er sikkert en automatisk greie for e-konsultasjon, ta kontakt og si ifra, så fikser de det sikkert.
Jeg har bare betalt for influensavaksinen (alle måtte det denne sesongen) og selve glukosedrikken
 
Bare ring legekontoret og forklar, så slettet de den :) har hendt meg også tidligere
 
Back
Topp