Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det skal være gratis. Jeg hadde legetime i går ang en prolaps jeg har slitt med, og kontroll av ett brudd i foten, siden vi heller snakket om graviditeten og tok hcg prøve så fikk jeg legetimen gratis. Så lenge det er svangerskaps realitert så er det gratis.
Noe er gratis i svangerskapet, noe velger mange legekontor å ha gratis, mens andre tar betalt for feks utstyr å attester. Sist svangerskap måtte jeg nesten alltid betale hos fastlegen jeg hadde i begynnelsen, byttet, synes det ble for dumt, i tillegg til at legen var en trangsynt tosk! Der jeg gikk etterpå betalte jeg aldri, ikke når jeg kom for andre ting en svangerskapskontroller heller
Svangerskapskontroller og legetimer knyttet til svangerskapet skal være gratis. Det er den første legeundersøkelsen etter man har født også (den man har rundt 6-7 uker etterpå eller noe sånt? Husker ikke helt).
Med alle ultralydene jeg hadde da jeg gikk med tvillingene ble jeg veldig vant med å ikke betale for legetimer osv. Ble overrasket da jeg måtte begynne å betale for legetimene igjen, hehehe. Ble noen pinlige situasjoner
Alt svangerskapsrelatert skal være gratis. Legen fra sist han glemte å huke av gravid hver gang fikk faktura ringte opp å gå beskjed å fikk da beskjed om at det hadde skjedd en feil.