rosenjenta
Glad i forumet
Legen sendte meg forlengelse av sykmeldingen min i posten, og det var med en regning der på ca 80 kr! Jeg betaler jo aldri når jeg er hos legen og får med meg sykmelding da??!! Hva vet dere om dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lenemor
man skal ikke betale noe som har med svangerskapet å gjøre, så om svangerskapet var grunnen til besøket, og grunnen til sykmeldingen skulle du vel ikke betalt.
Det med giroen i posten tror jeg også er administrasjonskostnad..
ORIGINAL: Fru S.
ORIGINAL: lenemor
man skal ikke betale noe som har med svangerskapet å gjøre, så om svangerskapet var grunnen til besøket, og grunnen til sykmeldingen skulle du vel ikke betalt.
Det med giroen i posten tror jeg også er administrasjonskostnad..
Hmm.. Visste ikke at alle legetimer var gratis når det har med svangerskapet å gjøre. Hvor står det? Var hos lege igår og betalte 200 kr. Tok blodprøver og fikk sykmelding. Skal tilbake til legen neste torsdag for videre kontroll (ble ikke full kontroll igår da jeg egentlig kom pga kvalmen og det var så sent på dagen). Skal jeg da stå på mitt og si at jeg ikke skal betale noe som helst, da eller?