Betakaroten..

*JanuarSpire2013*

Gift med forumet
er det noen her som har prøvd det?? jeg er av typen som har veldig lyst hud, soler je meg blir je knall rød, flasser og like hvit igjen[:-] ei venninne har samme type hud som meg, men i sommer var hu drit brun, nydelig jevn farge.. hu hadde bare brukt betakaroten.. vurderer sterkt å prøve dette selv.. føler meg litt bedre om je er litt gyllen[:-]

så.. er det noen som har noen erfaringer med dette?[:)]

Hei,
jeg har en ganske så brun hud. Kan sole meg lenge uten at noe galt skjer. MEN når jeg drar på sydenferie bruker jeg en del sånne tabletter (begynne med et en god stund før!)

Jeg vet ikke om det hjelper men men...

det skal jo hjelpe huden og skadelig er det ihvertfall ikke tror jeg! Søstra mi har lys hud og hun bruker det også og hun sier det hjelper (ihvertfall at hun brenner seg ikke så fort)

Så hvorfor ikke prøve???

jeg har prøvd det :D har veldig lys hud, og jeg har aldri blitt så brun i hele mitt liv etter å ha brukt disse :D man blir heller ikke oransj som noen sier :)

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Er det piller dere tar da eller?

ja, fås kjøpt på helsekost.. je skal prøve det..[:)]

ORIGINAL: mammabenti

jeg har prøvd det :D har veldig lys hud, og jeg har aldri blitt så brun i hele mitt liv etter å ha brukt disse :D man blir heller ikke oransj som noen sier :)

så bra [:D] da prøver je disse.. håper de funker på meg å[:)]

Det skal visst ikke tas hvis man ammer. Men det er jo ikke sagt at du gjør det [:D]

ORIGINAL: *BompiRæva*

meeen du, jeg jobbet på helsekosten før, men vil anbefale disse som de reklamerer for på tvn jeg... har du sett di?

ORIGINAL: *BompiRæva*

meeen du, jeg jobbet på helsekosten før, men vil anbefale disse som de reklamerer for på tvn jeg... har du sett di?

er ikke det de samme?

ORIGINAL: TuttiFrua

Det skal visst ikke tas hvis man ammer. Men det er jo ikke sagt at du gjør det [:D]

nå snakka je med hu på helsekosten i går, og spurte om det og amming, og ha sa at det var ikke noe problem å amme mens man tok disse, for er bare vitaminer og natur produkt (fikk je beskjed om da) je ammer fremdeles litt om mårra'n og kose amming om kvelden..

Jeg er av typen veldig lys hud... og har knaska betakaroten til den store gullmedaljen før uten resultat. Så må nok prøve veldig kraftige typer i såfall...... for de vanlige jeg tok hadde ingen effekt.

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg er av typen veldig lys hud... og har knaska betakaroten til den store gullmedaljen før uten resultat. Så må nok prøve veldig kraftige typer i såfall...... for de vanlige jeg tok hadde ingen effekt.

åh, da er vel jeg å av den uheldig typen de ikke funker på skal du se.. typisk flaksa mi det [:-] sola du deg mye?

Back
Topp