Besvimte!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Nettopp blitt henta av sambo på butikken. Jeg følte med plutselig rar, så ble alt helt stille inne i hodet mitt, så besvimte jeg. Har også hatt hjertebank + manglende søvn i det siste. Jeg får ikke svar på sykehuset selfølgelig, tenkte å høre hva de sier.
huff. Skummelt.

Har du veldig lavt blodtrykk?

huff, du får ringe igjen! Får håpe det går over! :)

du må ringe igjen eller dra på legevakten...
kan ikke gå slik!!!!!
Lykke til

Fikk beskjed om å komme inn på sykehuset- Så nå har bebis vært til overvåkning og jeg har tatt EKG. Har hatt mye hjerteklapp og svimmelhet. Men alt stod bra til med oss begge. Vi fant vel egentlig ikke ut hvorfor jeg besvimte. Er vel at jeg bare er sliten....

hvordan var blodtrykket?? jeg har lavt blodtrykk og har sånne nesten besvimelser.,,, heslt i butikk og køer og hvis jeg står lenge eller reiser meg brått opp

Kan ikke være den tykke blodåra eller hva det er i ryggraden som ligger i klem da?
Har hørt om folk som besvimer av det når de går gravide

Jeg har det akkurat som du beskriver. Er plaget med hjertebank og jeg svimer ofte av. Hos meg sa legen at babyen ligger å presser på en åre i ryggen.

Jeg var alene i butikken og det gikk egentlig veldig fort. Var heller ikke spesielt varmt der. Jeg skulle bare kjøpe en ting og så ut igjen.. Han må ha ligget et eller annet sted og pressa på noe tror jeg. Vet ikke... Skal til legen på mandag da så får jeg høre med han.
Men det bekymrer med litt med nattesøvnen.. Den har blitt snudd på huet om dagen... Det kan jo ha noe med det også å gjøre. [8|]

Back
Topp