Besvimte på toget i dag

Stimy

Forelsket i forumet
Jeg tok toget som vanlig inn til jobb i dag. Plutselig kjenner jeg meg uvel og besvimte mens jeg sitter i setet. Følte meg helt fin da jeg sto opp i dag. En utrolig ubehagelig opplevelse :-( andre som har opplevd at de plutselig har blitt uvele slik? Jeg kjenner jeg gruer meg til å reise hjem. Er 40 min med tog så er litt reisevei også.

Uff så ekkelt. Har ikke opplevd det selv å besvime, men verden går rundt for meg flere ganger om dagen. Til og med i natt når jeg våknet gikk det rundt

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Forøvrig godt du satt i setet da.

Kan det være blodtrykksfall?

Huff, det er ikke noe godt å være svimmel :-/ ja, det var egentlig flaks at jeg satt i setet. Jeg opplevde blodtrykksfall flere ganger da jeg gikk med førstemann, og ble sykmeldt på grunn av det. Men da var jeg mye lenger på vei.
Jeg har kontaktet legen min hvertfall. Hadde veldig lavt blodtrykk da jeg var hos jordmor sist. Æsj, jeg har følt meg så bra i det siste også kommer det her.

Huff, det er ikke noe godt å være svimmel :-/ ja, det var egentlig flaks at jeg satt i setet. Jeg opplevde blodtrykksfall flere ganger da jeg gikk med førstemann, og ble sykmeldt på grunn av det. Men da var jeg mye lenger på vei.
Jeg har kontaktet legen min hvertfall. Hadde veldig lavt blodtrykk da jeg var hos jordmor sist. Æsj, jeg har følt meg så bra i det siste også kommer det her.
dette må du ta alvorlig..huff...flaks at du satt....håper du føler deg bedre..men ja kom deg til legen

Jeg tok toget som vanlig inn til jobb i dag. Plutselig kjenner jeg meg uvel og besvimte mens jeg sitter i setet. Følte meg helt fin da jeg sto opp i dag. En utrolig ubehagelig opplevelse :-( andre som har opplevd at de plutselig har blitt uvele slik? Jeg kjenner jeg gruer meg til å reise hjem. Er 40 min med tog så er litt reisevei også.

Det er ikke noe bra i det hele tatt :( Vet åssen det er, sliter med fallende blodtrykk til vanlig og er ikke noe bedre nå desverre. Men hva ligger blodtrykket ditt på til vanlig om jeg kan spørre om det ? Jeg har ganske lavt til vanlig og når jeg får fallene blir jeg ganske kvalm før jeg besvimer. Håper det går bra på vei hjem, ta det så mye med ro som overhode mulig :D

Tusen takk for svar damer. Det er tydelig alvorlig ja, for legen tok meg inn med en gang. Er på vei hjem nå.
Jeg husker ikke hva blodtrykket vanligvis ligger på, men jeg har også lavt blodtrykk fra før. Husker ikke hva det var på sist, men både over og undertrykket var på under 100.
Jeg sovnet på toget som jeg pleier og våknet faktisk av at jeg var dårlig. Så ble jeg glovarm og svimmel før jeg måtte lene meg mot vinduet. Heldigvis var det på vei til jobb da jeg alltid får sitteplass. Hjemover er det ikke alltid jeg får sitte. Huff... :-(

Da har du lavt blodtrykk ja. Nevnte hva mitt var til mamma nå, og hun sa det var lavt. Hadde 115/65 i dag.

Tusen takk for svar damer. Det er tydelig alvorlig ja, for legen tok meg inn med en gang. Er på vei hjem nå.
Jeg husker ikke hva blodtrykket vanligvis ligger på, men jeg har også lavt blodtrykk fra før. Husker ikke hva det var på sist, men både over og undertrykket var på under 100.
Jeg sovnet på toget som jeg pleier og våknet faktisk av at jeg var dårlig. Så ble jeg glovarm og svimmel før jeg måtte lene meg mot vinduet. Heldigvis var det på vei til jobb da jeg alltid får sitteplass. Hjemover er det ikke alltid jeg får sitte. Huff... :-(

Ja da har du ganske lavt. Mitt ligger på 95 / 50 noen dager ligger det på 100/55 men aldri over det. Legg overkroppen høyere opp enn underkroppen :) Hvis du sover høyere med overkroppen skal det hjelpe til med og holde blodtrykket jevnere og få det opp litt, ellers er det ikke så mye og gjøre med lavt blodtrykk ;)

Huff skummelt! Kan ikke alle dere med så lavt blodtrykk ta noen punkter fra meg? Ligger på rundt 125/85, bare et par punkter fra svangerskapsforgiftnings grensen på 130/90 har jeg lest et sted. Så får vi fint trykk hele gjengen!

Masse god bedring, og så bra legen tok deg inn med en gang :)

Takk allesammen :) legen fant ikke noe galt og blodtrykket var normalt igjen. Jeg ble sykmeldt i to dager for å føle litt på formen, så da var det nok bare tilfeldig. Litt mye folk, varmt og et litt lavt blodtrykk var nok årsaken :)

Takk allesammen :) legen fant ikke noe galt og blodtrykket var normalt igjen. Jeg ble sykmeldt i to dager for å føle litt på formen, så da var det nok bare tilfeldig. Litt mye folk, varmt og et litt lavt blodtrykk var nok årsaken :)
Godt det da :-) prøv å slappe av litt nå da :-) legen min sa at det var ikke så mye som skulle til for blodtrykksfall. Gjerne bare at man byttet stilling.

Venninnen min sleit også
Med det da hun gikk gravid , kan være
Blodtrykket ja ? Har du sjekket jern lageret ?

Back
Topp