Besvimte på butikken i dag

Flangre

Elsker forumet
Jupp, idag skulle jeg for første gang siden kvalmen tok meg kjøre mann og barn til jobb og barnehage, slik at jeg hadde bil. Mitt store mål for dagen var å komme meg på butikken og handle litt iløpet av dagen. Sov og slappet av litt da jeg kom hjem og kjørte ut på nærbutikken i 13-tiden. Var der i ca. 10 min kanskje, og begynte å kjenne kvalmen øke på, så jeg gikk til kassen for å betale. Der hadde de vist all verdens tid, og jeg kjente at jeg ble svimmel og måtte sette meg ned. Det neste jeg husker er at jeg våkner på gulvet med 3-4 personer som står rundt meg. Herlig!! Så det skal jeg ikke prøve igjen med det første Var veldig plaget med svimmelhet og besvimelsestendenser siste halvdel av forrige svangerskap, men satser på at dette var en engangshendelse.

Huff, det hørtes ikke gøy ut...

Du får skaffe deg ledsager når du skal ut :) heheh God bedring

Oisann, det hørtes ikke noe særlig ut. Æsj, så skummelt :(

Off så skummelt!!!  Håper det ikke er noe som gjentar seg..

Off så skummelt!!!  Håper det ikke er noe som gjentar seg..

Uff... Så leit!!! Du må nok ha med deg noen neste gang, ja ;)
Hørtes litt skummelt ut det der...

uff! Så skummelt!! Jeg må si som de andre her: ta med deg noen neste gang!;)
Håper det var et engangstilfelle!
Hadde det selv sånn på slutten av forrige svangerskap.. Utrolig ekkelt...:S

Oi, så ubehagelig det må ha vært! Håper du slipper å oppleve noe sånt igjen! Allikevel - godt at du ikke våknet alene 

Ojda , god det var folk rundt deg. Håper det ikke gjentar seg!!!

Hehe, ja det blir vel med følge fremover Satser på at det går seg til når formen blir bedre etterhvert. Blodtrykket mitt er helt normalt, men jeg får vel blodtrykksfall når jeg blir kvalm og sliten. Må vel bare være litt ekstra oppmerksom.

Back
Topp