Skulle endelig starte på jobb igjen i dag etter 6 uker med sykemelding pga kvalme/oppkast. Er nå 50% sykemeldt og gledet meg til å komme meg på jobb igjen. Sto opp i morgest og var i fin form, spise god frokost og kom meg avgårde på jobb. Vakta ble ikke lengre enn 15 min, ble fryktelig svimmel, besvimte og våkna med kul i bakhodet etter møtet med betonggulvet. Jobber på sykehuset, så heldigvis flinke og snille kollegaer som stillte opp og hjalp meg opp i en ledig seng før en av legene kom innom å så til meg. Endte med at pappa måtte hente meg, da legen hverken ville at jeg skulle kjøre bil eller være alene hjemme.. Nå har samboeren endelig hentet meg hjem, så nå sitter jeg her med kul i bakhodet, vondt i hodet og er svimmel. Tenker å ringe legen min i morgen for å høre om blodprøvesvar fra forrige uke og om jeg skal gjøre noe i forhold til dagens hendelse..
Ble veldig mye det her, men andre som har opplevd å besvime nå eller i tidligere svangerskap? Blir litt bekymra jeg, nå som jeg endelig begynte å føle meg bedre i forhold til kvalmen..