Besvimer/svimmel?

bitte lille my

Glad i forumet
Er det flere som sliter med svimmelhet og besvimelse?
Føler jeg går rundt i en konstant "light head" tilværelse. :happy6
Har "bare" besvimt en gang, men står jeg oppreist i mer enn 20-30 minutter begynner jeg å svimle og kaldsvette. Da er det bare å komme seg i liggende stilling før jeg forsvinner helt.
Er helt grusomt å gå på butikken. Tenker det vil være dritflaut å ligge rett ut der :smiley-ashamed008
Skal til legen på mandag, men mistenker at blodtrykket og jernlager er for lavt.

er ofte lit svimmel når jeg har sittet og skal reise meg... men ikke noe mer enn det....

er nok som du sier jern mangel eller noe, drikk mye vann og bare holde deg i ro når det kan gjøres... :)
god bedring....
ikke bare bare med alle disse tingene som skjer når en er gravid, blir ofte bekymret her jeg...men...

Svimmel, særlig når jeg står. Da er det bedre å gå. Å lage mat og sånn kan være litt slitsomt..

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Har mange gang vært på tur til å besvime, meb bestandig nådd og sette meg ned før det skjer :)

Hadde det slikt i forrige svangerskap også, men ble litt bedre etter en kur med b12 vitaminer og jerntabletter. Satser på at det er det som skal til nå også.
Her er det og verst når jeg står Bollebaker. Lage mat, brette klær og sminke meg er nå litt risiko sport:)

Jeg har hatt noen sånne.. Plutselig blitt veldig svimmel, kaldsvetter og helt borte. Men har satt meg ned med hodet mellom beina.. Takk og lov bare skjedd når jeg har vært hjemme. Skikkelig ubehagelig, men glad jeg merker når det er noe på gang så jeg får satt meg ned og "samla" meg litt ;)

Jeg har besvimt en gang, og er stadig svimmel og ør i hodet.. Har lavt blodtrykk, og på grensen til lav blodprosent..

Jeg har hatt noen sånne.. Plutselig blitt veldig svimmel, kaldsvetter og helt borte. Men har satt meg ned med hodet mellom beina.. Takk og lov bare skjedd når jeg har vært hjemme. Skikkelig ubehagelig, men glad jeg merker når det er noe på gang så jeg får satt meg ned og "samla" meg litt ;)

Er det bare meg det ikke funker på,det der med hodet mellom beina? Har hatt flere perioder hvor jeg har vært mye svimmel,men hver gang fått beskjed om at det er helt vanlig for "jenter på min alder". Ja jeg er heldig med legene..
Men når jeg er svimmel blir det værre av å ta hodet mellom beina.. det som hjelper er å sette seg ned,men å lene seg godt tilbake med hodet mot veggen.

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Back
Topp