Besvimer snart....:/

Lulubay

Betatt av forumet
Hei på dere!

Nå ligger jeg på sofan og kaldsvetter. Taket går rundt og rundt og formen er rett og slett pyton...
Jeg har kjent på dette siden jeg våknet i dag...
I tillegg skal svigers være her i helgen og hjelpe til med litt oppusing....
Hver gang jeg reiser meg opp er jeg sikker på at jeg skal svime av. Litg ekkelt å ha det slik når man er hjemne alene:/

Dere som har vært gravide før eller har noe av det samme...hva er tipsa? Skal man overse det? Eller skal man ligge rett ut til det gir seg?

ØNSKER ALLE EN GOD HELG:)!!!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

jeg har opplevd det. Spis noe og legg deg ned. Slapp av, ikke gjør noe som kroppen ikke vil :)

Ligg og slapp av! Få i deg væske og gjerne noen kjeks. Jeg brukte akupressurarmbånd kjøpt på apoteket, og de fungerte veldig bra på meg! Kvalmen ble ikke helt borte, men mye bedre og håndterbar. Jeg blir også alltid noe bedre av frisk luft gjennom et åpent vindu el. Håper du blir bedre snart! :)

Pass på å sett/legg deg ned når du merker svimmelheten! Var veldig plaget av dette i forrige svangerskap. Var da hos legen mange ganger og fikk alltid beskjed om å ta det med ro. Grunnen til at jeg var så svimmel, var pga lavt blodtrykk!! ( noe som er bedre enn høyt i svangerskap;)

Pass på å få i deg mat og drikke, ligg gjerne og hvil deg, få bena høyt og slapp av. Det vil nok gi seg etterhvert. Vil tro det er blodtrykksfall eller litt lavt blodsukker.

Sniker. Høres ut som du bør få deg time hos lege og sjekke om du trenger jerntabletter. :)

Back
Topp