Bestilte doppler!

Bruker187cat

Forelsket i forumet
Da har jeg bestilt Doppler!
veeet at jeg sikkert gjør meg selv en bjørnetjeneste, men syns det går så laaang tid mellom hver kontroll. og med en morkake som ligger forrann, så vet jeg ikke om jeg kjenner noe bevegelse på en stund heller!
så da ble det for stor fristelse, bare for å vite at det faktisk er liv inni der <3 :)

Kjøpte denne: http://www.angelsounds.no/NYHET!_An...ommer_pc3a5_lager_102f2/p1373613_8744778.aspx

Noen som har erfaring med en slik en? :)

Jeg har også en dopler til å bruke imellom, men fikk beskjed av jm å ikke bruke den siden jeg bare ble bekymret når jeg ikke fant hj.lyden. Hvor ofte er du på kontroll? Jeg er en gang i mnd hos jm :)

Ja det er jo det man blir.. Vet jeg kommer til å tro det verste dersom jeg ikke klarer å finne den. Men siden lege og JM finner den så regner jeg jo med jeg også klarer det?

Jeg går litt ymse egentlig.. Men er vel innom lege/JM 2 ganger i måneden pga jeg er så overbekymret..
Var hos JM på onsdag og skal tilbake 25 mars. Så sa hun jeg kunne ta en tur til lege mellom der en gang..
Siden hun ikke hadde ledig før..

Finner du hjertelyden da når du prøver? :) og er det den samme doppleren du har?

Jeg hadde den første svangerskap og den fungerer fint den. Men får ikke opp hjerteslagene på den. Men den funker til det den skal:)

Jeg kjøpte meg Angel sound på ebay. Har ikke fått til å finne noe hjertelyd på hverken bebis eller meg selv(!) jm fant lyd i uke 12, så jeg vet det går an

Ja det er jo det man blir.. Vet jeg kommer til å tro det verste dersom jeg ikke klarer å finne den. Men siden lege og JM finner den så regner jeg jo med jeg også klarer det?

Jeg går litt ymse egentlig.. Men er vel innom lege/JM 2 ganger i måneden pga jeg er så overbekymret..
Var hos JM på onsdag og skal tilbake 25 mars. Så sa hun jeg kunne ta en tur til lege mellom der en gang..
Siden hun ikke hadde ledig før..

Finner du hjertelyden da når du prøver? :) og er det den samme doppleren du har?

Jeg prøvde på mandag denne uka, å da fant jeg den ikke. Har funnet den mange ganger før. Jeg har en annen type jeg da. Var hos jm tirsdag og hun fant hj.lyden med en gang, så er ikk alltid en finner den selv om lege/jm gjør det..

Jeg går til jm 1gang i mnd, synes det er en grei årnig :) Men denne gangen blir det ikke fult en mnd mellom siden februar hadde så få dager :) Skal tilbake igjen den 19mars jeg :)

Back
Topp