Bestilte Bugaboo vogn i dag :-)

Skal ha Bugaboo jeg og, men har ikke plass i leiligheten til å oppbevare den så tidlig ;) tenker vi kjøper når jeg er ca 32 uker :)

Vi bestilte for en måned siden, og hentet den på mandag :) Ble en Stokke Trailz på oss.

Skal kjøpe/bestille TFK joggster twist i august/september, samt kjøpe søskenvogn i samme slengen. Men den kjøper vi brukt, regner jeg med:)

Vi har bestilt TFK joggster twist - får den om en ukes tid :)

Vi har en Emmaljunga duo Edge stående i butikken og vente på oss:) gleder meg til å hente den snart!

Begge venninene mine kjøpte vogner på Barnas hus med 25 %. Er visstnok en sånn aften to ganger i året, så jeg venter litt på det ;)

Vi har satt oss en frist for å bestille vogn innen slutten av juli, sånn med tanke på leveringstid og at ungene mest trolig kommer før tiden. Kunne gjerne ha bestilt nå, hadde det ikke vært for at jeg er sengeliggende på grunn av mye kynnere og kort livmorhals, og derfor er redd for å jinxe noe :( Venter vi til slutten av juli er jeg 27 uker på vei, så da føler jeg det er litt mindre skummelt å skulle bestille :)

Har ikje bestilt enda pga plassmangel og fortsatt trang økonomi men vurderer å kjøpe brukt da vi må ha søskenvogn.

Stresser ikke med det enda, siden de sa at det var 3 ukers leveringstid på den vogna jeg vil ha. Britax Smile. 2

Går jo ikke an å skrive s m i l e uten å få opp smilefjes jo!

Har akkurat vunnet en bud runde på Facebook, og det er en brukt sort simo duo vogn :) så fornøyd, at æ fikk tak i den. Siden simo er sluttet å lage vogner. Og så fikk æ kjøpt en brukt spinkel seng også.. :)

Ikke bestilt, men kløøøøør i fingrene!! :-P

Et spørsmål til dere som har kommet litt lenger i prosessen: Jeg er 173 og vil gjerne ha en vogn som passer til høyden. Er Bugaboo høy nok?

Et spørsmål til dere som har kommet litt lenger i prosessen: Jeg er 173 og vil gjerne ha en vogn som passer til høyden. Er Bugaboo høy nok?
Ja :) søstra mi på 1.80 har Bugaboo, og det er ikke noe problem. Anbefaler Bufaloo, da bag og sittedel er litt høyere opp på de. I forhold til å løfte ungen inn og ut :)

Vi kjøpte bugaboo buffalo for en stund siden da det var kampanje på barnas hus som gjorde at vi fikk gavekort på 200 kroner for hver tusenlapp vi brukte :)

Back
Topp