Bestilt vognpose

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Hadde egentlig tenkt å kjøpe lammeskinnspose, men fant ingen jeg likte godt nok og som virket praktisk for en liten baby.

Men så begynte jeg å se på voksi-poser, og mannen synes ikke de var noe koselige eller fine, så for moro skyld viste jeg han Risarosa og sa at disse her er jo kjempefine men litt dyre (og sa prisen...). Ja, men det fortjener dere (han tenkte vel på meg og lille jenta i magen) sa han :D

Vi har fått 2000kr av bestemoren min til vognpose (eller til hva vi vil, men hun foreslo vognpose) så det hjelper jo også :)

Så nå har jeg bestilt varianten med snøkrystallmønster (som på bildet under), i beige med hvit innside, tror den blir veldig fin i den brun/beige Simo-vogna :)

Vedlegg

• 1410952344950.jpg
    1410952344950.jpg
    60,1 KB · Visninger: 76
Ååå den var fin;) så usikker om jeg trenger vognpose, satser på å dra til Asia igjen så fort jeg orker etter fødsel, og tenker det blir kort tid jeg får brukt vognpose da...

Risarosa vognposene er så fine!:) jeg hadde i rosa og grå til jenta mi, angrer på at jeg ikke valgte en kjønnsnøytral farge så lillebror kunne brukt den også. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Risarosa vognposene er så fine!:) jeg hadde i rosa og grå til jenta mi, angrer på at jeg ikke valgte en kjønnsnøytral farge så lillebror kunne brukt den også. :)

Er de greie å vaske? Tror du jeg bør vaske den før bruk? vasker jo alt annet før bruk :)

Jeg vaska ikke min før bruk. Men har vaska den flere ganger og det gikk bra. Den vaskes på 30graders ullvask med litt milo. Jeg ville annbefalt å lagt en gulpeklut under hodet til babyen. For jeg ser at gulpeflekkene kan være vanskelig å få av fløyelstoffet. Og jeg har ikke turt å bruke vanish/biotex på flekkene da ei venninne sin pose ble missfarget da hun gjorde det.
Ble så revet med nå at det er rett før jeg bestiller en i grå/blå til lillebror, haha! :) jeg har både Odenwelder og lammeskinnsposen fra før, så har ikke noen god unnskyldning for å kjøpe slik som deg;)

De er kjempefine. Håper den er varm nok til vinteren :)

Tror den skal være varm nok, men tenkte å supplere med lammeskinn i bunnen av vogna for ekstra varme og isolering :) blir ikke så mye vind i Oslo, men kan bli en del minusgrader!

Tror den skal være varm nok, men tenkte å supplere med lammeskinn i bunnen av vogna for ekstra varme og isolering :) blir ikke så mye vind i Oslo, men kan bli en del minusgrader!
Ja minusgradene kan være Kjipe. Jula 2009 fikk datteren min frostskader fordi jeg ikke hadde brukt kundekrets (den ene jævlig dagen).
-8 ute men lufta kjentes tørr og fin ut, men etter å ha vært på marked på brygga (rådhusplassen) i to timer så var hun knallrøde i begge kinn. Og når vi kom inn i varmen sprakk hun opp og det vesket. Endte opp på legevakten :(
Oslos kan være hard.

Kuldekrem ikke kundekrets. Endra 2 ganger og likevel ble det feil :p

Ja minusgradene kan være Kjipe. Jula 2009 fikk datteren min frostskader fordi jeg ikke hadde brukt kundekrets (den ene jævlig dagen).
-8 ute men lufta kjentes tørr og fin ut, men etter å ha vært på marked på brygga (rådhusplassen) i to timer så var hun knallrøde i begge kinn. Og når vi kom inn i varmen sprakk hun opp og det vesket. Endte opp på legevakten :(
Oslos kan være hard.

Huff da.. Jeg er nok alt for lat til å orke å være ute i to timer i minus 8 grader (da er jeg minst mulig ute :P) men greit å ta forhåndsregler.. Nede på Aker Brygge er nok lufta ekstra skarp.

Huff, merker jeg gruer meg til minusgradene allerede

Ja Brrr. Første tiden med nyfødt kan jo være grei å holde seg inne :p

Back
Topp