Bestilt vogn

Februar-mamma2017

Flørter med forumet
I dag ble drømmevogna bestilt og det føles helt fantastisk skal hente den I uke 50

Flere som begynner å ha en del utstyr I boks?

Vedlegg

• 2016-09-21 20.15.37.jpg
    2016-09-21 20.15.37.jpg
    909,7 KB · Visninger: 109
Har ikke kjøpt noe.... Men har litt hjemmestrikkede pledd som er ferdig...

Jeg har kjøpt vogn og vognpose for litt siden (fikk på 50% så da slo jeg til selv om jeg følte det var tidlig) og har kjøpt babyhugme pga bekkensmerter. Siden jeg får gutt har jeg 4 guttebeibier i fam. fra 0-1år som sier jeg kan arve klær fra, så trenger ikke kjøpe mer klær!! Arver også bedside crib, sovekurv til stuen, mange dyner, babygym, leker og ammeutstyr.. Tror jeg må kalle gutten for Arve, hehe.
Skal lage stellebord i helgen med far (innebygget vri på badet med ikea kjøkkenskuffer), og får tripptrappstol av mine foreldre. Noe mer jeg mangler da? Bilstol..

Har sprinkelseng,vogge,sovekurv til stua, (fikk vogna i dag) kjøpt litt klær, sengetøy og dyne.

Veldig fin vogn:-)

Her bruker vi opp igjen utstyr så slik sett er vel det meste i boks :P
Må kjøpe ny kommode til rommet og ny tripptrapp ellers kan jeg ikke komme på noe stort og dyrt vi trenger ;)

jeg skal bestille (forhåpentligvis ila neste mnd) - når vi har færre regninger...

Så kjekt :) vi har i teorien kjøpt alt vi trenger nå :o blir gjerne nytt stellebord etterhvert siden det forrige går i oppløsning :p

Har kjøpt vogn og bilsete, seng, vippestol og klær har vi arvet, men kjøpt madrass og dyne. Ønsker å kjøpe de dyre kjøpa nå, og det andre senere. Så slipper vi de dyre kjøpene rundt juletider :)

Vi har så mye fra før så har ikkje kjøpt noe enda. Men skal få i hus madrass og dyne, en body eller to så han får noe nytt og ikke bare arver, også skal vi kjøpe ny bilstol til han :) kanskje et par leker til når den tid kommer at han intresserer seg for det, minsten her har hatt en kast-og-ødelegg periode så både leker (med lyd) og kontrollen til dekoderen vår gikk helt i stykker! Hehe, satser på vi slipper det med nestemann ;)

Back
Topp