Bestilt vogn!!

mie84

Glad i forumet
Endelig har vi fått bestemt oss og fått bestilt vogn!! Valget falt på en Emmaljunga city cross i fargen Vanilla Leatherette. Får den om to uker!! Gleder meg som et barn til å få den i hus =)

Så lurer jeg på hvilken vognpose som vil være mest hensiktsmessig å bruke i forhold til bagdelen. Noen som har erfaring eller tips? Blir kaldt etterhvert med kun dyne i baggen.

Jepp:) det følger med en del som gjør at den blir kortere:) hvis ikke er det bare å brette ned i fotenden. Veldig god pose til vinteren

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Ahhh! Det er jo glimrende =) Ja, hørt bare masse positivt om den posen, skal ta meg en titt etter den ved neste shopping tur ;)

E litt gammaldags eg da, men eg sverge te lammeskinnsposen :)
Det bruker jeg også, frem til den er for liten :) Etter det brukte jeg voksi urban på storebror :) Blir samme greia denne gangen.

Venter ei lita snuppe 5. august :)

E litt gammaldags eg da, men eg sverge te lammeskinnsposen :)
Har lammeskinnspose jeg også fra jeg var liten! Syntes ikke det blir helt det samme med de "nye" lammeskinnsposene. Hadde fra kaiser men den ble liksom ikke så lun og fluffy

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Vi har også kjøpt city cross og vi kjøpte voksi urban pose :) gleder meg til babyen kommer nå :) :) :)

Har lammeskinnspose jeg også fra jeg var liten! Syntes ikke det blir helt det samme med de "nye" lammeskinnsposene. Hadde fra kaiser men den ble liksom ikke så lun og fluffy

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Min er også den gamle fra når jeg var liten jente :) innsatt med fett på nytt. Helt perfekt, den er superlun!

Gratulerer med vogn :) vi har en annen type vogn, har odenwalder dunpose, den kan stappes litt inn i seg selv hvis bagdelen er litt kort:) voksi urban er gode poser vet jeg :) sjekk også ut troller posene, de virker kjempegode ;)

Min er også den gamle fra når jeg var liten jente :) innsatt med fett på nytt. Helt perfekt, den er superlun!

Hvordan setter man den inn med fett på nytt? Det tror jeg ikke vi har gjort med vår! Må høre med mamma

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Hvordan setter man den inn med fett på nytt? Det tror jeg ikke vi har gjort med vår! Må høre med mamma

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Hehe. Det er mamma som ordna det her også. Jeg visste ikke at man kunne det...

Back
Topp