Bestilt vogn idag :)

Audrey

Elsker forumet
Marsboerne
Idag har vi vært i byen og bestilt vogn! Vi hadde bestemt oss for hvilken vogn vi skulle ha, men ikke farge. Det ble tilslutt Emmaljunga Edge duo i fargen Grey Dream, med sportsunderstell. Gleder meg til den kommer i mai! [:D]

http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=NO&country=NO

Herlig:)
Hva kostet den? og hvor kjøpte du den?
Skal ha samme vogna vi også, den er jo genial![:D]

Alltd gøy med ny vogn, og deilig å få bestillingen unnagjort!

Så deilig å få det unna gjort [:)] Jeg var å kjøpte den samme vogna som deg i sverige i går.... Er sååååå fornøyd med den fine vogna [:)]

ORIGINAL: Sneva

Herlig:)
Hva kostet den? og hvor kjøpte du den?
Skal ha samme vogna vi også, den er jo genial![:D]

Baby Comfort i Kristiansund, koster 8200,- med sportsunderstellet. Tenkte egentlig å kjøpe i Sverige, men fant ut at det var litt usikkert om vi faktisk kom oss dit når jeg har ferie (mannen jobber offshore), i tillegg til at det er langt fra Nordmøre til Strømstad hvis det skulle bli noe feil med vogna, så da ble det Kristiansund istedet.

kjempe flott vogn[:)] gratulerer med kjøpet[:D]

Hei og gratulere med vogn, deilig å ha det unna gjort er jeg sikker på [:)]
Men nå får du tilgi mitt ditt dumme spørsmål og husk det er 10 år siden jeg kjøpte vogn,
men hva er sportsunderstell???? Vi har også tenkt å kjøpe Emmaljunga, men har ikke lyst å komme i butikken og spøre hva det er.
Jeg ahr lest de har tre forskjellige understel, croptonite, crome og det siste husker jeg ikke nå, men er det forskjel på disse og sportsunderstell?

ORIGINAL: pops25

kjempe flott vogn[:)] gratulerer med kjøpet[:D]

Back
Topp