Bestilt tul

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
På fredag.. privat. Synes det er helt umenneskelig å skulle måtte vente over 3 uker på å få komme inn til vurdering av om det er noen der inne.. synes også at det er helt ufattelig dårlig gjort at jeg må gå å vente helt til uke ni for å komme inn på abort time.. vet ikke om jeg vil/klarer abort men det er et reelt alternativ. Jeg er så fortvilet… jeg har to kroniske sykdommer fra før. Ekstremt tøffe svangerskap med mye innleggelser på sykehus.. det er så mye som spiller inn.. fire barn?? Det er så uovervinnelig at når ting endelig skulle begynne å bli godt og minstejenta blir 3 så skal man begynne på nytt… jeg er så trist og lei meg.. tenk at di ikke klarte ta meg inn før.. jeg kan ikke vente til uke 9 før jeg vet om det er liv der inne.. da vil det jo bli ett sjokk.. og ikke nok med det.. det blir jo umenneskelig å ta bort så langt på vei… føler jeg faktisk ikke får et valg en gang med den ventetiden.. uff… mye hormoner nå…
 
Får du ikke komme inn til vurdering av abort før uke 9? Hvor er dette? Det er jo ganske hårreisende. Når du passerer 9 fullgåtte uker, må du jo vanligvis legges inn på sykehus for prosessen. En tidlig abort er som regel enklere.
Lykke til på TUL! Hvis det fortsatt er liv, ville jeg tatt meg en samtale med Amathea for å sortere tankene og få råd om muligheter osv
 
Back
Topp