Bestilt time til jordmor?

Låla

Betatt av forumet
Har dere bestilt time til jordmor?
Lurer på om jeg skal gjøre det i dag, men vet ikke om det er litt tidlig. Klarer ikke å huske fra sist svangerskap når jeg bestilte time.

eg har heller ikkje bestilt time til jordmor enda! venter litt til[8D] 

Tenkte å bestille i dag, men husker ikke navnet på de som var så hyggelige[8D]

Prøve å sjekke opp!!

tror jeg skal dra og bestille time til jordmor når jeg drar hjem neste gang[:)]

Trur kanskje jeg kommer til å bestille time i dag alikavell.[:)] Drar på ferie på søndag og blir borte i ca 4 uker, så når jeg kommer hjem igjen så er jeg jo 15 uker, så da er det vell kanskje like greit.[:)] Også er det jo litt stas å bestille den første jordmortimen.[:)]

ORIGINAL: Someeone

tror jeg skal dra og bestille time til jordmor når jeg drar hjem neste gang[:)]

Jøss.... no er det ikke lenge til du passerer 12 uker.[:)] Litt misunnelig ja.[;)]

eg venter til rundt uke 14-16 tenker eg....

Jeg har kontaktet jordmoren på helsestasjonen og informert om at jeg er gravid og ønsker time. Hun svarte at jeg skal få time i uke 17, sånn i midten av september, eksakt time kommer hun tilbake med over sommeren.

bestilte time hos jormor da jeg hadde vært hos legen, fikk time 4 uker senere og da er jeg ca 10 + 5, men hu som ordnet timen spurte ikke hvor langt jeg var på vei eller noe, så blir et tidlig besøk da[;)]

Jeg er gla jeg bestilte time i dag for det e ca 4 ukers ventetid her i tromsø, så hadde jeg ventet med å bestille time til jeg kom hjem fra ferie så hadde jeg ikke fått time når jeg skulle.
Fikk time 17 august og da er jeg 16+3.[:)]

Tror det er sånn at man har første kontroll hos legen et sted mellom uke 8-12 og etter det så er det jo valgfritt...

Godt du gjorde nå da...Så slapp du å vente enda lengere...[:)]

Jeg bestillte faktisk time til jordmor i går[:D] Forrige gang fikk jeg bare vært der 2 ganger siden det var fullt..så nå bestemte jeg meg for å være tidlig ute.

Har bestilt time hos jordmor, fikk i slutten av juli, er rundt 11 uker da, sånn ca! Syns det er litt greit, orker ikke dra til legen...fikk jo time der i august, men tror jeg kun skal ta en celleprøve da...

Men bestilte time hos en privat jordmor, ellers hadde jeg nok ikke fått time før uti september engang kan jeg tenke meg...alt for lenge å vente for ei som meg [8D]

nei, det tenkte jeg å kanskje vurdere å gjøre etter ferien - altså i august [8D]

Æ ringte jordmor i går og fikk time 13 juli (ei uka igjen). Men de hadde egntlig intakstopp av nye før sommeren/ferien, men ho gjore ett unntak[:)] Blei jo selvfølgelig gla før d da æ synes d va litt lenge te æ sku te kontorll hos legen min den 19 august[:)]

Her jeg bor skal man få time hos jordmor i uke 16. Så jeg har fått 23 august, kl halv ni om morgenen. Samme dag som jeg skal starte på jobb etter ferien. Så jobbuken min starter bra synes jeg [:D]

kanskje lurt å ringe nå før alle går på ferie....

Jeg har alderede vært hos jordmor:) Neste time skal jeg ha i uke 16, får å høre på hjertelyden:) (det blir i september)

Fastlegen min ville jeg skulle bestille time hos jordmor i tillegg til å gå hos han....jeg har ikke så lyst men gjorde som han sa. Ringte helsestasjon og får vite at det er laaaang venteliste så hun tok i mot personalia og sa at jordmor ville ringe meg med ledig time...det er 3 uker siden nå, så kanskje jeg slipper ?

Back
Topp