Bestilt time hos legen?

Kooni

Glad i forumet
Siden det ble avslørt på legekontoret i går at jeg var gravid (noe som ikke heeelt var planen) så fikk jeg time for første svangerskapskontroll. De ville ikke at man skulle komme før man var i uke 10 så timen er jo ikke før i november...  Men det er jo ikke så mye spennende som skjer så tidlig uansett, blir jo stortsett bare å fylle ut papirer.

Vi skal uansett ha tidlig ul i uke 7 siden dette er ivf-baby, så det ser vi frem til. Har man sett et bankende hjerte og at alt ser bra ut så kan man slappe litt mer av.

Når har dere tenkt å ta første svangerskapskontroll?

 
Jeg skal innom legekontoret idag. Få gravititeten bekreftet hos lege å få sykemelding. Jeg må ta det med ro iogmed at jeg hadde hyperemesis gravidarum i de andre svangerskapene.
Men regner med at den første svangerskapskontrollen ikke blir for nærmere uke 10 her heller. Slik det har vært i de andre svangerskapene.
 
Skal ringe lege i dag for å bestille time tenker jeg. Blir sikkert ikke enda. Men vi ønsker også en tidlig UL for å sjekke at alt står bra til :) Kanskje rundt uke 7-8.
 
Har ikke tenkt så langt jeg.
Men jeg har hatt veldig merkelige blødninger så er litt usikker om termin er 8 Juni, eller om jeg er lengre på vei. Det kjipe er at jeg hater fastlegen min. Huff, kanskje jeg skal bytte i dag sånn at det trer i kraft fort.
 


Nummer2Juni2012 :) skrev:
Har ikke tenkt så langt jeg.
Men jeg har hatt veldig merkelige blødninger så er litt usikker om termin er 8 Juni, eller om jeg er lengre på vei. Det kjipe er at jeg hater fastlegen min. Huff, kanskje jeg skal bytte i dag sånn at det trer i kraft fort.


Bytt helt til du får en du er fornøyd med!
Som gravid er det ekstra greit å ha en du føler du kan gå til og at du får de svarene og den hjelpen du eventuelt vil ønske.
Dessuten blir jo din fastlege også barnet sitt så da er det greit å ha en du liker og stoler på.
 
Back
Topp