Bestilt time hos kiropraktor!

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Da har jeg bestilt time hos kiropraktor til lillegutt på onsdag da han har mye luft i magen! Stakkars lille ligger å trykker i 2- 3 timer etter amming! Får ikke sove og er urolig :( prøvd minifom og semper dråper uten at det er noe særlig virkning.. Noen som har god erfaring med å bruke kiropraktor? :)

Vi var hos naprapat, med god effekt. Vi fikk øvelser som vi gjorde hjemme blandt annet å sykle med beina, ta beina samtidig opp mot magen, begge beina fra side til side m.fl. 3 eller 4 gang vi gjorde det eksploderte det og gutten fylte 6 bleier på 10 min (en gjorde øvelser og en skiftet bleier).

Da skal jeg koste på det! Syns så synd på han når han har så mage vondt! Føler jeg har prøvd alt uten at det fungerer :/
Det er nok bare noe som henger etter fødselen. Ikke så rart heller med tanke på hva de små må gjennom når de blir født :)
Håper det funker like bra på lille gutten din ❤️

Kiropraktor fungert ikke på vår, men karve-te og melkefri diett det fungerte. :)

Med førstemann fikk vi anbefalt en kiropraktor via helsestasjon. I tillegg var vi hos manuell terapeut. Lite funn for vår del, men godt å få utelukket mulige årsaker til urolighet og for lite søvn

Back
Topp