Bestilt tidlig ultralyd!

Elisabeeth

Glad i forumet
Jeg har bestilt meg tidlig ultralyd! Jeg skal dit den 31.mai og tror jeg da skal være 10+1 uker på vei. Men det er vanskelig å si helt sikkert, har ikke hatt tanta siden november.. Så det blir spennende å se, om det er noe der da :) Har dere vært på ultralyd enda? Legg gjerne ut bilde :)

4.april - Stikkinger i livmoren (eggløsning/festesmerter?)

9.april - Svak positiv med sensitiv test (10miu/ml) og kunne kanskje skimte noe på rfsu.

18.april - Helt klar positiv! Rfsu.

22.april - Clearblur digital m/ukeindikator "Gravid 2-3"

ImageUploadedByBV Forum1399295750.738068.jpg

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Det blir gøy! Vi har en tråd med ul bilder:)

Ja jeg kom på at jeg hadde sett dine bilder! De var så fine :D

Men da ble jeg så usikker.. For har bestilt 2D, men dit jeg skal tar de 3D/4D fra uke 10 og det koster bare 200,- mer enn 2D.. Hmm

Så gøy! :D

Så morro :D Gratulerer :)

Har ikke vært på UL denne gangen og det ser ikke ut til at det blir før ordinær UL :)

Jeg var på ul i uke 5 - så bare fostersekk, uke 6 + 4 - så et bankende hjerte, og nå i uke 9 +1. Da så vi en liten turner som lå å sprellet med de korte armene og beina :-)!!

Lykkelig gravid ❤️

Jeg var på ul i uke 5 - så bare fostersekk, uke 6 + 4 - så et bankende hjerte, og nå i uke 9 +1. Da så vi en liten turner som lå å sprellet med de korte armene og beina :-)!!

Lykkelig gravid ❤️

Herlig!! :D

Spennende, har akkurat bestilt tidlig ul. Fikk time i neste uke.
Da er jeg i 9+5. Var redd det var litt tidlig. Men det viktigste er å se at det er liv. Føles litt tryggere for meg og gubben.

Sent from my iPad using BV Forum

Spennende, har akkurat bestilt tidlig ul. Fikk time i neste uke.
Da er jeg i 9+5. Var redd det var litt tidlig. Men det viktigste er å se at det er liv. Føles litt tryggere for meg og gubben.

Det blir gøy!

Magisk! Bytte å grine med en gang! Gubben og jeg. Det var en lettelse fra skuldrene. skjønner ikke hvorfor første ul er så "sent". Dette var vært hver ei kr. Og man føler seg som et annet menneske på noen minutter. Helt sykt at 26 mm kan røre seg så mye, med armer og ben.. Helt sykt.

Uansett synes jeg det er dumt at det ikke er ordiner tidlig ul, da enten man blir tryggere eller så får man i det minste svar. Svar og trygghet føler jeg er viktig. Fikk ny termin ut fra denne.... 24.desember!

Back
Topp