Bestilt tidlig ultralyd :)

K <3 tærten

Flørter med forumet
5. november skal jeg på tidlig ultralyd - da er jeg 6+6. Håper å få se både hjerteaktivitet og om det er en eller to. Åhhh... så tregt dagene går for tiden ;)

Ååh, spennende. Kor skal du ta Ul? Masse lykke til. Og veldig spennende:) vi og skal ein dag:) men vetsje kas eg skal velge.

Det var såå moro! Bare å glede seg... først da ble det litt reelt for meg :) Var 6+4 og hun fant både lilleklump og hjertet som slo med en gang...!

så spennende da:-D

Takk - både gleder og gruer meg. Er av den "engstelige" typen som har lett for å fokusere på det negative... som at spontanabortfaren øker ved PCO, pergobruk og undervektig mor - jeg kvalifiserer til alle 3. Så er det jo også større sansynlighet med graviditet utenfor livmoren ved pergobruk...

Er det evt. en eller to (hadde to store modne egg ved eggløsning), men det hadde jeg første gang også og da ble jeg "bare" gravid med en... og til slutt må jo denne cysten gyn oppdaget sist gang sjekkes. Kjenner den også gnager mye i tankene mine.

2,5 uke igjen å vente!

K <3 tærten skrev:
Takk - både gleder og gruer meg. Er av den "engstelige" typen som har lett for å fokusere på det negative... som at spontanabortfaren øker ved PCO, pergobruk og undervektig mor - jeg kvalifiserer til alle 3. Så er det jo også større sansynlighet med graviditet utenfor livmoren ved pergobruk...

Er det evt. en eller to (hadde to store modne egg ved eggløsning), men det hadde jeg første gang også og da ble jeg "bare" gravid med en... og til slutt må jo denne cysten gyn oppdaget sist gang sjekkes. Kjenner den også gnager mye i tankene mine.

2,5 uke igjen å vente!

Uff! Jeg kjenner til det der. Er skikkelig engstelig og "negativ" selv, og fokuserer ofte på de negative tingene. Spesielt rundt det som har med graviditeten og gjøre. Jeg krysser fingrene for at det går bra, selv om du kommer inn under katergorien for at det er "lettere" for deg og abortere. Det er mange i samme situasjon, som det går helt fint for. Jeg tror at det gjør det for deg også :-)
Dersom du ikke klarer å roe deg, så går det jo an å få en ul tidligere og, selv om det ikke er så mye å se da :) Ellers kan du jo få sjekket at hcg -en stiger som den skal. Det kan du jo gjøre når som helst :)

spennende :)
gleder meg og veldig til det, har time 12 nov til tidlig ul.

Jeg driver med "selvtesting" av Hcg for å hjelpe litt på nervene. Tok en CB digital med ukeindikator når jeg var 3+4 og den viste Gravid 1-2 uker.
Tok en ny når jeg var 4+2 og den viste Gravi 2-3 uker. Tenkte å ta en neste uke også og håper det da kommer Gravid 3 +.

Det må jo bety at Hcg har steget noe siden forrige uke hvertfall :)

Skjønner godt at du gleder deg til ul :)
Og du er ikke alene om å synes at tiden går tregt, det tror jeg nok alle synes frem til uke 12 ;)

Back
Topp