Bestilt reise :)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Da reiser jeg og barna nedover til Tunisia og Libya 3.november...
Blir borte i 2-4 uker :)

Blir koselig å møte svigerfamilien igjen, og å ha mulighet til å få barnevakt, så vi kan ha litt kjærestetid <3
Har så lyst til å gå ut å spise en god middag hehe :)
Ha en fin dag jenter :)

skal du reise alene med en 1.åring og spedbarn? Det er tøft gjort av deg! jeg er usikker på hvordan det skal gå å reise alene fra Tromsø-Oslo med snuppa mi
men det er sikkert deilig å komme seg litt vekk fra kalde Norge, høres herlig ut! 

Hehe,nei det er ikke lov å fly alene med 2 barn under 2 år...:)
Min kusine skal også nedover...
Hadde aldri orket alene med 2, det hadde blitt hektisk hehehe..
God tur :)

Sol og varme høres ufattelig deilig ut nå som det stormer og faktisk snør.. *sukke*
God tur når den tid kommer!
Kjærestetid hørtes ikke vondt ut det heller. Tipper det blir godt å se hverandre igjen. Vil tro han lengter like mye etter dere som du lengter etter ham.
Får heldigvis kjæresten min hjem i morgen. Endelig!! Snart 4 uker siden vi har sett hverandre. Og med den natten som var, så skal det bli enda bedre å få litt avlastning. Økedøgn, et ørlite migreneanfall og en liten gutt som ikke har bæsjet siden søndag var ingen god kombinasjon.. hehe

lennypenny skrev:

det er jo bra du har noen å reise sammen med, man har jo for få hender til to småbarn alene på en flyplass ;-)
God tur du også! 

Volven skrev:
Sol og varme høres ufattelig deilig ut nå som det stormer og faktisk snør.. *sukke*
Kjærestetid hørtes ikke vondt ut det heller. Tipper det blir godt å se hverandre igjen. Vil tro han lengter like mye etter dere som du lengter etter ham.
Får heldigvis kjæresten min hjem i morgen. Endelig!! Snart 4 uker siden vi har sett hverandre. Og med den natten som var, så skal det bli enda bedre å få litt avlastning. Økedøgn, et ørlite migreneanfall og en liten gutt som ikke har bæsjet siden søndag var ingen god kombinasjon.. hehe

Stakkars deg ! Du overlever? :)

Ikke barebare med den dårlige kombinasjonen der...
Har fått bihulebetennelse jeg,går på antibiotika...
Har konstant hodepine:S Og nå ser det ut til at den berømte magevondten har kommet med tablettene!YES sier jeg bare :)
Er det ikke det ene så er det det andre haha..
4uker er lenge...Det blir godt for deg å sove nå....Sov lenge og slapp helt av.
Ammer du? Da kan det være vanskelig å sove en hel natt? Evt pumpe først så han kan gi?:)
Det blir koselig for dere å være sammen igjen,og han kan se den skjønne lille babyen sin <3

Marian87 skrev:

lennypenny skrev:

det er jo bra du har noen å reise sammen med, man har jo for få hender til to småbarn alene på en flyplass ;-)
God tur du også! 

Hehe, ja..:) Skulle gjerne hatt både 5 og 6 armer noen ganger haha..
En par til middagslaging,et par andre til bading og stell, og noen til å gi mat til barna ;)
Skal du reise alene eller med noen?

Ja godt å ha litt avlasting på flyet :)

Marian87 skrev:

lennypenny skrev:

God tur du også! 

Hehe, ja..:) Skulle gjerne hatt både 5 og 6 armer noen ganger haha..
En par til middagslaging,et par andre til bading og stell, og noen til å gi mat til barna ;)
Skal du reise alene eller med noen?

Ja godt å ha litt avlasting på flyet :)

Heldiggrisen Kooos deg masse med sol og varme

har min svigersøster sammen med meg på flyet nedover, men hun reiser hjem før meg så må nok klare meg selv på tur hjem. Tror at selve flyturen går helt fint, er mest stressa for innsjekking, bagasjehenting, amming, bleiebytte osv ;-)

lennypenny skrev:

Volven skrev:

Stakkars deg ! Du overlever? :)

Ikke barebare med den dårlige kombinasjonen der...
Har fått bihulebetennelse jeg,går på antibiotika...
Har konstant hodepine:S Og nå ser det ut til at den berømte magevondten har kommet med tablettene!YES sier jeg bare :)
Er det ikke det ene så er det det andre haha..
4uker er lenge...Det blir godt for deg å sove nå....Sov lenge og slapp helt av.
Ammer du? Da kan det være vanskelig å sove en hel natt? Evt pumpe først så han kan gi?:)
Det blir koselig for dere å være sammen igjen,og han kan se den skjønne lille babyen sin <3

Når man fikk lurt seg til en varm, deilig dusj, så ble alt litt bedre
Har en supersnill liten gutt som vanligvis sover ganske greit om natten, så èn natt der alt går åt skogen kan jeg takle. Jeg fullammer, så er jo vant med å være våken et par ganger hver natt, men hver time/halvannen, ble litt i overkant. Rakk jo aldri å sovne skikkelig før jeg måtte opp igjen.. hehe Men men.. Satser på en bra natt som kommer, så ordner alt seg. Han har vært mye roligere på matingen i dag, så ting har roet seg ned og matfatet er fullt, så regner med ting er tilbake til normalen igjen natten som kommer. Nå når pappa'n kommer hjem håper jeg omsider å få gjort litt ting og tang på dagtid, for lillegutt sover ikke akkurat bort dagen. Så får de ha litt far- & sønn-tid sammen, og ta igjen det tapte, så jeg kan få ryddet litt og bli kvitt no hybelkaniner.

Håper antibiotikaen gjør jobben sin snart så du blir kvitt bihulebetennelsen! Det er vondt! ..og at du blir kvitt alle de andre smertene også! Må jo være frisk og rask til du skal reise. Jeg har prøvd å reise med fly med tette bihuler, og det er virkelig ikke å anbefale!! AU!!! Hodepine i dagevis med to små som krever din fulle oppmerksomhet hele dagen er  mye verre ut enn min ene kjipe natt! Masse god bedring! Håper du blir bedre snart!!

Så kjekt :)) kjenner eg blir ein smule misunnelig ;)

Back
Topp