Bestilt min første doppler

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Da har jeg nettopp bestilt min første doppler:)

Står man kan forvente å finne hjerteslagene til den lille fra uke 12. Så til spørsmålet: Når fant du hjertelyden med din doppler?

Jeg bestilte denne:angel5

Screenshot_20210207-210451_SOL.jpg

8+x en gang :P Men var ikke lett å finne, husker jeg.

Med den doppleren finner du nok tidlig, men anbefalingen er å ikke prøve før uke 12 for å unngå unødvendige bekymringer :) Hvis lille ligger med ryggen til eller ligger sammenkrøllet så kan det være umulig å få inn hjertelyden, så ikke bli bekymret om du ikke finner den :happy:

Har ikke prøvd den ennå grunnet HG og sykt dårlig form:( Er 11+1 idag.

Da har jeg prøvd doppleren for første gang. Ikke heeelt sånn vellykka, føler jeg:hilarious: Fant hjertelyd fra 135 og helt opp til 180? Men varte ikke så lenge om gangen. Er idag 12+1, så var kanskje litt for tidlig!?

Da har jeg prøvd doppleren for første gang. Ikke heeelt sånn vellykka, føler jeg:hilarious: Fant hjertelyd fra 135 og helt opp til 180? Men varte ikke så lenge om gangen. Er idag 12+1, så var kanskje litt for tidlig!?
Kan være baby flyttet på seg?

Min er ganske aktiv, og jeg kan finne hjerteslag på venstre side før de plutselig forsvinner og jeg må til helt motsatt side for å finne igjen :hilarious:

Min er ganske aktiv, og jeg kan finne hjerteslag på venstre side før de plutselig forsvinner og jeg må til helt motsatt side for å finne igjen :hilarious:

Ja, må ha vært noe sånn:rolleyes: For skjedde 10 ganger, så gadd jeg ikke mer:hilarious: Prøver igjen imorgen:joyful:

Jeg vil tro at den på 135 var tall fra når doppleren ikke greide registrere alle slagene. 180 er litt høyt, og hvis du får bevegelser samtidig med hjertelyd, så kan doppleren regne begge deler som hjerteslag :P

Jeg vet min kan gjøre litt av begge deler i alle fall.

Mi gjør og sånn innimellom. :P én gang lå hun rolig HELT oppe på toppen av venstre side av livmoren dog. Sånn at jeg kjente ubehag ved å ha doppleren over der, liksom. Men når hun er våken, kan hun svømme over hele. Og jeg føler livmoren er ganske stor i forhold til babyen, så tror hun svømmer GODT der.

Mi gjør og sånn innimellom. :p én gang lå hun rolig HELT oppe på toppen av venstre side av livmoren dog. Sånn at jeg kjente ubehag ved å ha doppleren over der, liksom. Men når hun er våken, kan hun svømme over hele. Og jeg føler livmoren er ganske stor i forhold til babyen, så tror hun svømmer GODT der.
Ja, sånn er det her også. Hun har utrolig god plass der inne. Skikkelig aktiv liten luring. :D

Jeg vil tro at den på 135 var tall fra når doppleren ikke greide registrere alle slagene. 180 er litt høyt, og hvis du får bevegelser samtidig med hjertelyd, så kan doppleren regne begge deler som hjerteslag :p

Jeg vet min kan gjøre litt av begge deler i alle fall.

Jeg kjenner jeg ble litt stressa av hele greia:oops: Så vet ikke om det var bebis jeg hørte i det hele tatt, da?!:wacky: Skal på UL på fredag og ikke vært det siden 7+3, så kjenner jeg har litt noia nå:nailbiting: Er det liv inni der lissom??o_O

Jeg kjenner jeg ble litt stressa av hele greia:oops: Så vet ikke om det var bebis jeg hørte i det hele tatt, da?!:wacky: Skal på UL på fredag og ikke vært det siden 7+3, så kjenner jeg har litt noia nå:nailbiting: Er det liv inni der lissom??o_O

Jeg vil tro du hørte babyen (du hørte vel slagene selv og..?), men at forstyrrelser eller så, gjorde at bpm kunne variere litt :)

Jeg vil tro du hørte babyen (du hørte vel slagene selv og..?), men at forstyrrelser eller så, gjorde at bpm kunne variere litt :)

Ahaa, ja, jeg hørte jo hjerteslag:hilarious: trodde det da muligens var mine egne siden det var forstyrrelser:hilarious: men skal prøve igjen ikveld:joyful:

Ahaa, ja, jeg hørte jo hjerteslag:hilarious: trodde det da muligens var mine egne siden det var forstyrrelser:hilarious: men skal prøve igjen ikveld:joyful:

Du hører god forskjell på egne og babyens ♥️ Doppleren greier ikke alltid fange opp hjerteslag selv om DU hører dem (altså, den greier ikke telle alle), og den greier ikke skille mellom spark og hjerteslag; slik du greier ved å lytte. Så om det hørtes ut som baby, så var det nok det. :) Doppleren greide bare ikke telle riktig pga forstyrrelser :)

Du hører god forskjell på egne og babyens ♥️ Doppleren greier ikke alltid fange opp hjerteslag selv om DU hører dem (altså, den greier ikke telle alle), og den greier ikke skille mellom spark og hjerteslag; slik du greier ved å lytte. Så om det hørtes ut som baby, så var det nok det. :) Doppleren greide bare ikke telle riktig pga forstyrrelser :)

Regner meg det da var pga forstyrrelser:rolleyes: prøver igjen ikveld, hvis formen tillater det:)

Back
Topp