bestilt meg..

bambii86

Glad i forumet
stoff til voksi pose:) blir gøy å sy selv:) noen som vet hvor man får kjøpt bokstaver til å sy eller stryke på??

så gøy ! tenkte jeg skulle prøve å sy en selv jeg og [:)] 
aner ikke hvor du får tak i bokstaver, men førte jeg tenkte på var på stoff og stil..??
lykke til med sying[:D]

Så gøy! Bruker du mønster, eller tar du bare utgangspunkt i voksiposen og syr på "gefylen"? :)

de har jo masse rart på panduro.no da.
har sett bokstaver men aner ikke hvor mange slag de har.

har sett der, de har ikke noe annet en en type.. syntes ikke noe om den,

jeg har funnet mål osv på hobbyforumet så syr ut fra den.. ligger under hobbyforumets viktigste tråder..

For en god ide![:D] 
Nå fikk jeg og lysst, hehe[:)] Finnes det maler en plass, eller er det bare å bruke fantasien..?
Kanskje har de bokstaver osv.. på hobbybutikker...eller der hvor de selger stoff..

Lykke til med sying[:D]

har ikke symnaskin....
har så lyst til å lage ting jeg å denne gangen.

kan du vise bilde når du er fedig?

er poplin jeg har bestilt å.. i brun.. å så skal jeg ha blå/turkis/grønn fleece inni:) legger ut bilde når jeg er ferdig ja:)
ORIGINAL: Krystalll

Jeg har å bestillt stoff til å sy selv:) Hva slags stoff skal du bruke?:) Jeg skal ha poplin uttanpå!:p
Også tenkte jeg fleece eller noe annet deilig stoff inni.[:)]

jeg bestilte stoff fra ett sted i danmark,husker ikke i farta, men jeg sokte poplin stoff på google.. å de hadde mye forskjellig fleece der oxo..

ORIGINAL: bambii86

er poplin jeg har bestilt å.. i brun.. å så skal jeg ha blå/turkis/grønn fleece inni:) legger ut bilde når jeg er ferdig ja:)

Jeg har å bestillt stoff til å sy selv:) Hva slags stoff skal du bruke?:) Jeg skal ha poplin uttanpå!:p
Også tenkte jeg fleece eller noe annet deilig stoff inni.[:)]

Ok ifra stoff og stil? Jeg bestillte i natur, litt spennt på det. Men har jo bestillt lys vogn å såå:p Får se.. Har  du funnet fleece noen plass? Tenkte bare kjøpe ett pledd, men syns de billig pledda nupper så sykt fort.[:)] 

Legger inn linken for de andre som vil se jeg.. [:)]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=5478830&mpage=1&key

Jeg har også bestilt meg brun poplin med rosa fleece inni.. Ska prøvelage en til store jenta mi før jeg prøver å lage til babyen tenkte jeg.. Kan jo hende det er kjekt me voksipose til jente på 1,5 år i vinter også?

Her er forresten også malene..

Back
Topp