Bestilt meg time te

Mummitrolle

Gift med forumet
å ta tattovering, den 21 september!
Ja, e ennå lenge te, men det e godt eg har god tid.
For blei plutseligt litt usikker på tattoen!

Eg va ganske sikker på at eg sko ha an på håndledde.
Då blir det sånt: (skreiv tattoen på ein teip å klistra an på håndledde[8D])

Det står Emil Andre i alveskrift!

Meeen, Grunnen te at eg e i tvil e for at eg har ein del spørsmål ! [8|]

- Eg jobbe jo 100% på et aldershjem, å då sprite eg jo hendene heila tiå, kan eg få sprit på tattoen eller må eg gå med
bandasje/plastikk ting øve den?

- Åsså e eg redde for at eg ska bli leie av an, siden den e på håndledde, noe eg egentlig kje tror da, men! [8D]
Står mellom å ha an på håndledde, eller på foten/ankelen. Men då føle eg den blir så simpel og enkel på foten. åhhh, koffer ska det vær så vanskeligt? [8D]

Noen som vett om noen fine tattoar som eg kan bruka, å fletta inn Emil Andre sitt navn i , med sommerfugler eller stjerner? [8D]

Eg e o usikker på om eg ska ha alveskrift eller om eg ska ha det vanligt! [8D]

ojj, blei litt långt detta! [8D]

Eg har tattoo på akkuratt samme plass og jobbe på aldershjem;) sålenge tattooen har grodd å e fine så e d ingenting å ver redde for å sprita den. Men eg ville vertfall venta va 4-5 mnd me å ta formye sprit på

man må som regel gå med noe over første dagen og kanskje andre dagen. Når den har grodd er det ikke farlig om du får sprit på den[:D] syns den var fin jeg[:D][:D]

ORIGINAL: plotti

Eg har tattoo på akkuratt samme plass og jobbe på aldershjem;) sålenge tattooen har grodd å e fine så e d ingenting å ver redde for å sprita den. Men eg ville vertfall venta va 4-5 mnd me å ta formye sprit på

Takk for svar, ja eg sprite jo kje akuratt heila håndledde mitt heller da, men har tenkt på det i det sista, å har merka at det kan komma litt på håndledde o, får det skjer liksom så fort [8D]
Men får prøva å ta det me ro dei 2-3 første ukene jalfall då [8D] Rekne me det blir den tattoen der [8D]

Jeg ville hatt den på håndleddet.. synes det er finest .. det er jo der pulsen din går, ekstra spesielt , hjertet ditt slår for Emil Andre [;)]
Men jeg ville ikke tatt det i alveskrift, hadde det vært meg! For alveskrift er jo populært nå, men vil det forsatt være det når du er 80 år? Litt lurt å tenke at de skal være der for alltid [:)]
Men altså, det er DIN arm, DITT barn, og DITT valg.. så ta det DU vil ha og drit i hva alle andre mener![:D]

Mulig jeg er gammeldags og kjedelig, men jeg ville hatt navnet med vanlige bokstaver....[;)]

NYDELIG tattoo!!! [:D] DIGGA den rett og slett!!

Go for it, er jo ikke ofte du spriter håndleddene [;)] Og til den er grodd skikkelig, kan du jo bare ha plastfolie tapet over sånn at den er beskyttet liksom [:)]

ORIGINAL: *EliSue*

Så fin den var!![:D]
hadde gått for den slik jeg..men jeg er ikke helt sikker på om de tattoverer så langt ned, har hørt at de ikke tattoverer over årene der fordi huden er så tynn...men ikke sikkert altså[:)]

Så langt ned? , meine du ned i huden då? , eller ned over armen liksom ? [8D]

ORIGINAL: Womanious

Mulig jeg er gammeldags og kjedelig, men jeg ville hatt navnet med vanlige bokstaver....[;)]

Back
Topp