Bestilt meg angel sound

Floken

Forumet er livet
Og fikk den i dag.. og dere??? Etter et par minutter ''leiting'' så hørte jeg hjertelyden til lille prikken i magen.. Og JA det er mulig. Hørte den klart og tydelig
Fant den et par cm over trusekanten litt ut på høyre siden

Neeei, du tuller? :D For en heeerlig opplevelse :)

Tror jeg må finne frem min bare for å prøve også :p

ka er ditta for no??

Så spennende!! Hvor kjøper man en slik?

Så herlig!! Jeg gleder meg enormt til å høre den fantastiske lyden!

Høres helt herlig ut :-) Men trodde ikke det gikk an å høre så tidlig i svangerskapet. Hadde tenkt å drøye litt med å kjøpe en selv, men lurer på om jeg må få meg en snar nå.

Det trodde ikke jeg heller, men tenkte jeg skulle prøve likvell.. etter en liten stund fant jeg den og det var ikke noe tvil

veldig fascinerende at du klarte å høre hjertelyden så tidlig! Har du lyst å fortelle oss navnet på doppleren og hvor du bestilte? Har tenkt å bestille jeg også :) 

åh.. så gøy! har litt lyst på selv også.. klarte og holde meg unna sist, og trur jeg skal klare det nå også..
men utrolig koselig og høre hjertet slå ja! fantastisk lyd <3

Så moro. Det er en fantastisk lyd å høre hjertet slå. Håper jeg kan høre den hos legen når jeg skal dit på kontroll om 1,5 uke

åååå så gøy!!!

jeg har bestilt men ikke fått den enda.. Gleeeder meg til å prøve :)

Oj, jeg som har lånt ut min til en venninne! Hun skal snart ha baby, så jeg må nok be om å få den tilbake!

Jeg fikk den i uke 9 forrige svangerskap og da hørte jeg ihvertfall veldig tydelig!

Back
Topp