Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
forje svangerskap så fikk jeg sykemeldinger fra legen men alt som omhandlet svangerskapet ellers var jeg hos jordmor hos... så ta kontakt med helsestasjon etter du har vært hos fastlegen og tatt blodprøver og fått helsekortet for gravide... ;-)Har legetime 4. juli jeg Måtte ta så tidlig pga ferie på både meg og legen
Men noen som vet hvordan det er med jordmor? Skal man til det i tillegg? For jeg har fastlegen rett ved jobben som er i annen kommune og fylke enn hva jeg bor i..
forje svangerskap så fikk jeg sykemeldinger fra legen men alt som omhandlet svangerskapet ellers var jeg hos jordmor hos... så ta kontakt med helsestasjon etter du har vært hos fastlegen og tatt blodprøver og fått helsekortet for gravide... ;-)
då jobber jeg... ;-) så håper på 1 uken i juli... då jobber jeg ikke også reiser jeg siste uken i juli så då er ejg vekke..Bestilte til 18.juli jeg da er jeg rundt 10 uker inn i svangerskapet
Du har rett på betalt fri ved legebesøk dadå jobber jeg... ;-) så håper på 1 uken i juli... då jobber jeg ikke også reiser jeg siste uken i juli så då er ejg vekke..
joda men jeg har mine to siste uker på gamle jobben i juli fra 9 juli til 22 juli og då vil jeg gjerne jobbe de fult ut...... så skal jeg starte i ny jobb etter ferien min... (15 august)... så håper jeg ikke må ha så mye fravær på jobben pga legetimer og jm timer, så jeg håper på å få timene på de dagene jeg skal ha fri så slipper jeg å måtte gå så himla tidig eller komme så himla seint på jobb de dagene.. (jobber 1 time unna legen min, og 1 time unna jm i forskjellig rettning... ;-) (jm er nord over og legen min er vest over i forhold til nye jobben min...) ;-)Du har rett på betalt fri ved legebesøk da