bestilt legetime tirsdag eller onsdag neste uke

Bambien

Flørter med forumet
så får håpe at en test slår ut da eller at blodprøver viser noe :Heartred:smiley-angelic001

- jeg er enda kvalm og kaster opp
- konstant trøtt

(var slik med datteren min)

dumme kroppen min sier bare jeg. blir så forvirret her! har håpet med meg, det er godt! :hug013
 
så får håpe at en test slår ut da eller at blodprøver viser noe :Heartred:smiley-angelic001

- jeg er enda kvalm og kaster opp
- konstant trøtt

(var slik med datteren min)

dumme kroppen min sier bare jeg. blir så forvirret her! har håpet med meg, det er godt! :hug013
Får håpe det er baby og ikke noe annet :) :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi får virkelig håpe det er en liten en som har festet seg godt :)

Når tok du siste test forresten ?
Tatt kun den ene. Lagt bort testene, eller min kjæreste har det :p har lite håp <3 jeg er rimelig kvalm enda

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
En veldig smart beslutning av dere :)

Håper legetimen gir deg bekreftelsen du ønsker :Heartpink
Så lei meg har jeg ikke vært annet enn dødsfall så ja :) god du <3 håper vi og :) vært dårlig ei uke og er kvalm morgen og kveld. Spyr på kvelden og om jeg får i meg for mye drikke og mat. Hatt sånn murring i magen og. Veldig følsom nå ettersom testen var negativ. Men lov å håpe <3 går 100 tanker i hodet på meg :eek::confused::confused:

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Krysser fingrene for deg:)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Håper lengen kan gi deg gode nyheter! :) Krysser fingrene :)
 
Håper lengen kan gi deg gode nyheter! :) Krysser fingrene :)
Skal selvsagt være legen :P Får ikke til å redigere innleggene mine? Noen som vet hvorfor?
 
Krysser fingre for deg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Tar en test idag :) tisser bare ikke på 6 timer. Så blir å ta testen rett før jeg legger meg for natta :eek::eek:

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp