Bestilt legetime idag :)

sjøhest

Glad i forumet
Er så utrolig fornøyd med nye legen min. Var jo hos han sist da jeg mistet, og han var kjempeflink og fulgte meg skikkelig godt opp. Fikk til og med privat-nr hans for å ringe hvis jeg begynte å fossblø. Det var selvsagt ikke noe han trengte gjøre, men jeg følte hvertfall en støtte i det. Så nå sa jeg at jeg er gravid, og da sa de "Ja men da skal vi prioritere deg vetdu!" Så skal komme til time på fredag :D Kanskje jeg får tidlig UL siden jeg er litt usikker på hvor langt på vei jeg er. Og så skulle jeg ha med morgenurin. Men, hva skal jeg ha den oppi? :P

du får kjøpt urinprøvebeger på apoteket![:)]

ÅÅja, men da gjør jeg det :)

Uringlass på apoteket..
Er bare å begynne å hamstre de[:-]
Du må ha med urinprøve hver gang du skal på kontroll[:D]

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk time før 19. mai fordi det ikke var noe som hastet[:@][:@]
Hadde SA sist og sa jeg ville komme til før så jeg kunne få se på UL om hjertet slo, men neida..
Ikke mye medlidenhet å få av de sure kontordamene legen min har..

ORIGINAL: mokkenikke88

Uringlass på apoteket..

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk time før 19. mai fordi det ikke var noe som hastet[:@][:@]
Hadde SA sist og sa jeg ville komme til før så jeg kunne få se på UL om hjertet slo, men neida..

jeg skal heller ikke inn før i slutten av mnd.. som legen sier så er det ikke så mye de får sjekket nå til å begynne med uansett... men at jeg selvfølgelig tar kontakt hvis det skulle være noe.!

ORIGINAL: tone86

ORIGINAL: mokkenikke88

Uringlass på apoteket..

jeg skal heller ikke inn før i slutten av mnd.. som legen sier så er det ikke så mye de får sjekket nå til å begynne med uansett... men at jeg selvfølgelig tar kontakt hvis det skulle være noe.!

kjedelig og vente jeg har full nedtellig[:-]

Jeg skal inn på tidlig UL allerede på torsdag jeg... var liksom ikke noe spørsmål heller det da.

Men tror ikke jeg får se så mye da uansett...

Men jeg lurer på - hva kan de se på en kvinne som er 5 uker på vei? De kan vel ikke se hjerte banke? Men kan se se om det er NOE der, i det hele tatt liksom? Og kan de se om det er to??

Har ikke peiling, men jeg fikk ihvertfall beskjed om å komme dit da..
Lurer litt på dette jeg også.

Man kan ikke se så mye, men man kan se at det er noe i livmoren og hvor langt man er på vei.. [;)]
gå inn på september på missy sine bilder der ser dere hennes ultralyd i uke 5.3[;)]

ORIGINAL: sjøhest

Men jeg lurer på - hva kan de se på en kvinne som er 5 uker på vei? De kan vel ikke se hjerte banke? Men kan se se om det er NOE der, i det hele tatt liksom? Og kan de se om det er to??

Forrige gang jeg var gravid, hadde jeg time hos gyn samme dag som positiv test, var da 4 uker på vei ca. Da så han en liten prikk, ca. 1 mm, og at livmorslimhinna var tykkere enn normalt [:)] Så noe ser de [:)]

Back
Topp