Bestilt garn til babyteppe

Flangre

Elsker forumet
Jupp, tidligere i uken bestilte jeg garn til ett babyteppe. Har ett jeg holder på å strikker til en venninnne, men må ha litt å variere med, så da bestilte jeg til meg selv også. Har hatt skikkelig trua på at det er en jente i magen denne gangen, siden jeg er så kvalm, så jeg tok en råsjangse og bestilte rosa! Men idag da garnet kom så føltes det så feil, og nå tenker jeg at det helt sikkert er en gutt Forrige gang trodde jeg også at det var jente, helt til rundt uke 13 da jeg plutselig ombestemte meg og ble bombesikker på at det var gutt. Og gutt var det... Men men, jeg skal nå strikke dette teppet i gammelrosa, og satse på at det dukker opp en jente en eller annen plass etterhvert :) Det andre teppet jeg strikker er i nøytrale farger, så håper at en av oss får en jente :)

Kune også ønske jeg kunne strikke. Har så lyst å lage noe til nurket.

Så kjekt.. har du bilde/link til teppet du strikker? :) Kjekt med litt inspirasjon..

mayaen80 skrev:
Kune også ønske jeg kunne strikke. Har så lyst å lage noe til nurket.

Nøstebarn har et kjempe enkelt babyteppe du kan strikke. Går i rett-frem strikking:) Jeg hadde det pleddet til yngstemor og var superfornøyd :)

Så flink du er, Flangre:) Om ingen av dere får jenter så kan du jo alltids bruke det i senga:)

Oi så flink du er:) Skulle prøvd å strikka igjen jeg å, men gir opp litt lett noen ganger

Hehe, noen sjanser må man ta ja 

Vi får satse på at det er en jente i magen din denne gangen. 

Det blir nok et nytt strikketeppe her i huset også gitt.... Klarer liksom ikke å finne på noe annet å lage til denne babyen... Har ett i grønt og et i blåtoner som jeg strikket til lillegutt. Og så begynte jeg på ett i hvitt, svart og grått, men det ble jeg aldri ferdig med... Kan jo fortsette på det selvfølgelig... 

Men kunne tenke meg å vite kjønnet før jeg lager et til, hadde vært koselig å strikka et i rosa eller lilla i stedet for nøytralt.. 

MiniogKnøttet skrev:
Så kjekt.. har du bilde/link til teppet du strikker? :) Kjekt med litt inspirasjon..

Det rosa teppet er mor signe teppet fra nøstebarn. Bestilte meg lammeullsgarn, men syns egentlig det er litt stivt. Håper det blir bedre etter en vask. Strikker det diagonalt, men kan også strikkes frem og tilbake :) Det andre teppet er dette fra drops. Har ett fra før til guttungen, og jeg var helt avhengig av det teppet! Hadde det med overalt :)

Jeg er ingen ræser på strikking, det tar litt tid, men jeg syns det er morsomt å ha noe å pusle med. Begge disse teppene er veldig enkle å strikke forresten!!!

Back
Topp