Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å kjære..! Åssen klarte du det?? Og hadde jeg vært frisøren din hadde jeg vært nervevrakSniker. Jeg hadde frisørtime 5 aug. dagen etter termin, (trodde jo jeg skulle ha født da) vannet gikk på morraen, men rakk frisørtimen, for så å reise opp på sykehuset
Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013
Hadde ingen rier fikk konstatert vannavgang på sykehuset etter frisørtimen og sendt hjem igjen, så bla jeg satt i gang dagen etter da riene aldri kom. Det samme skjedde ned nr en så var ikke så veldig urolig Turte ikke si noe til frisøren daÅ kjære..! Åssen klarte du det?? Og hadde jeg vært frisøren din hadde jeg vært nervevrak
♡ Linn-Kristin ♡
Tenkte på det, men nei...orker ikke tanken på å sitte der i en evighet... Så de som skal omgås meg de førstkommende mnd får ta meg som eg e,eller la vær;-)Kom plutselig på at det kan bli lenge til det er lettvint å sitte flere timer hos frisøren, så ringte nå og fikk første ledige time. Blir klipp og striper på fredag (hvis jeg ikke plutselig føder før det, da ).
Flere som har frisørplaner nå på tampen?
Ja, ikke sant! Jeg fikk stripet og klipt forrige fredag, deilig. Plutselig er det mange som skal ta bilder også de neste ukene, og da er det fint å føle seg fresh på håret, om ikke annet..,Var hos frisøren i dag,det var deilig og få Stella seg litt på håret. Regner med det blir en stund til neste gang.