Bestilt frisørtime

Nanna

Betatt av forumet
Kom plutselig på at det kan bli lenge til det er lettvint å sitte flere timer hos frisøren, så ringte nå og fikk første ledige time. Blir klipp og striper på fredag (hvis jeg ikke plutselig føder før det, da :) ).
Flere som har frisørplaner nå på tampen?

Jepp- skal dit på torsdag for farging i første omgang... Fargen har gått ut og bleknet seg ila sommeren, så nå har jeg litt sånn guloransje farge...Snasent! Min frisør er også en av mine nærmeste venninner så det var hun som foreslo litt forandring før fødselen... ;)

nei.. Jeg er altfor dårlig til å dra til frisøren generelt jeg:P

Skal også til frisøren for klipp nå på tirsdag. Gleder meg til å få bort de slitte tuppene og tørre håret. :)

Jeg var der for 2uker siden:) både striper og en stuss, satt der i nesten 2timer. Så anbefaler at et dobesøk er det siste dere gjør:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja skal dit til fredagen. Blir deilig å freshe seg litt opp, føler meg ikke så fin om dagen....

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Sniker. Jeg hadde frisørtime 5 aug. dagen etter termin, (trodde jo jeg skulle ha født da:P) vannet gikk på morraen, men rakk frisørtimen, for så å reise opp på sykehuset:P

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013

Sniker. Jeg hadde frisørtime 5 aug. dagen etter termin, (trodde jo jeg skulle ha født da:P) vannet gikk på morraen, men rakk frisørtimen, for så å reise opp på sykehuset:P

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013
Å kjære..! Åssen klarte du det?? Og hadde jeg vært frisøren din hadde jeg vært nervevrak :p

♡ Linn-Kristin ♡

Ååå frisørtime hadde vært digg! Jeg hadde en plan om det når jeg gikk i permisjon... Prinsessen hadde jo en annen plan så litt usikker på hvordn jeg skal løse det. Klipp en dag og farge en annen dag kanskje. Det trengs i alle fall en shinings på håret snarest:D

Fikk en nydelig liten jente 2. August. Hadde termin 4. September

Å kjære..! Åssen klarte du det?? Og hadde jeg vært frisøren din hadde jeg vært nervevrak :p

♡ Linn-Kristin ♡
Hadde ingen rier:) fikk konstatert vannavgang på sykehuset etter frisørtimen og sendt hjem igjen, så bla jeg satt i gang dagen etter da riene aldri kom. Det samme skjedde ned nr en så var ikke så veldig urolig:P Turte ikke si noe til frisøren da;)

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013

Ja jeg skal på torsdag! Kan bli en stund til neste gang det er enkelt å gå fra noen timer :) også vil man jo føle seg fresh så godt man kan selv om man er høygravid :)

Kom plutselig på at det kan bli lenge til det er lettvint å sitte flere timer hos frisøren, så ringte nå og fikk første ledige time. Blir klipp og striper på fredag (hvis jeg ikke plutselig føder før det, da :) ).
Flere som har frisørplaner nå på tampen?
Tenkte på det, men nei...orker ikke tanken på å sitte der i en evighet... Så de som skal omgås meg de førstkommende mnd får ta meg som eg e,eller la vær;-)

Var hos frisøren i dag,det var deilig og få Stella seg litt på håret:). Regner med det blir en stund til neste gang;).

Var hos frisøren i dag,det var deilig og få Stella seg litt på håret:). Regner med det blir en stund til neste gang;).
Ja, ikke sant! Jeg fikk stripet og klipt forrige fredag, deilig. Plutselig er det mange som skal ta bilder også de neste ukene, og da er det fint å føle seg fresh på håret, om ikke annet.., ;)

ÅÅh var det deilig? Hehe.. Greier ikke sitte så lenge stille jeg nå. Får meg ikke oppigjen :/

Jeg var hos frisøren forrige uke, og det var veldig godt å få farget ettervekst og klippet litt :-) Jeg også tok i betraktning at det nok er en stund til neste gang.

Back
Topp