Novemberfrø❤️
Forelsket i forumet
etter angstanfallet mitt for en ukes tid siden. har jeg konstant hatt bekymringer. er så utrolig redd for å miste igjen. Jeg har ikke hatt så mange symptomer fra begynnelsen av. litt småkvalm innimellom og problemer med hva jeg klarer å spise. ellers er det bare rygg og bekkensmerter jeg kjenner ca konstant.
huff kjenner at jeg idag har en dårlig dag. Svigermor kommer og vi vil ikke fortelle det til henne enda.
Jeg har heller ikke sovet noe spes i natt våknet hver andre 2 og nå klokka halv 8 fikk jeg ikke sovne igjen. så ca sovet 6 timer :( Huff jeg som pleier å sove 12 timer hver natt :S
uff er så redd for at den lille skal ha slutta å vokse. Ikke klarer jeg å roe meg spes ned med tanke på at tidlig ul uke 6 var alt ok hjertet slo og babyen var i rett størrelse.
huff noen som har noen gode ord og kan berolige meg litt??
huff kjenner at jeg idag har en dårlig dag. Svigermor kommer og vi vil ikke fortelle det til henne enda.
Jeg har heller ikke sovet noe spes i natt våknet hver andre 2 og nå klokka halv 8 fikk jeg ikke sovne igjen. så ca sovet 6 timer :( Huff jeg som pleier å sove 12 timer hver natt :S
uff er så redd for at den lille skal ha slutta å vokse. Ikke klarer jeg å roe meg spes ned med tanke på at tidlig ul uke 6 var alt ok hjertet slo og babyen var i rett størrelse.
huff noen som har noen gode ord og kan berolige meg litt??