Bestilt brystpumpe

Sommerbarn16

Forumet er livet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg har bestilt en medela swing brystpumpe. Så først etterpå at det stod at pumpen ikke inneholder BPA? Hva er dette? Er dette noe som er viktig og ha til brystpumpen?

Bisfenol A (BPA)Er skadelig for øynene, irriterende for luftveiene, allergifremkallende ved hudkontakt, og kan skade evnen til å få barn. Stoffet kan være hormonforstyrrende og er skadelig for livet i vann.

Du vil ikke ha det i noe som skal i nærheten av baby ;)

Heldig! Så det var tilbud både på Barnas Hus og Komplett Apotek, godt å kunke benytte seg av

Takk for svar :) trodde det var en viktig del som ikke følget med jeg. :red: Søkte det opp på google og da kom det opp bilder av røret som hører til pumpen...

Heldig! Så det var tilbud både på Barnas Hus og Komplett Apotek, godt å kunke benytte seg av

Ja jeg bestilte på komplett apotek, var billigere der en på barnas hus :)
Har sett på priser på brystpumpen en stund nå, så måtte slå til nå når den var så billig :D

Ja jeg bestilte på komplett apotek, var billigere der en på barnas hus :)
Har sett på priser på brystpumpen en stund nå, så måtte slå til nå når den var så billig :D
Gjorde du rett i! Fikk min til 30% selv, tror ikke jeg hadde kjøpt før fødsel om ikke. Antar jeg trenger, men anerjo ikke :)

Back
Topp