Bestilt bryllupsreise=D

Thesso_88

Forelsket i forumet
Jippi!!!

Første gang på 5år jeg og min kjære skal reise på tur til utlandet, type tur-tur=) Vi gifter oss 30 juli i år og reiser 2 august i 1 uke=D Til Side i Tyrkia. Plassen heter Sea World, Spa and Resort: http://www.ving.no/tyrkia/side/sungarden-sea-world-resort-spa?TravelFinderQuery=0%3ad201107190%3ad201108020%3a0%3a0%3af0%3a0%3a0%3a1_c2_42%3a42%3af0%3a0%3a

Er 5 stjerners hotell med All Inclusive og masse greier=) Jeg syns virkelig vi har fortjent det! Så dette gleder vi oss til, vil da være nesten 13 uker på turen så HÅPER kvalmen har gitt seg da! Så jeg kan nyte god mat og luksus i 1 uke=)

Min glad nyhet for idag=)

Å, det så herlig ut! Litt misunnelig ;-) Håper kvalmen har gitt seg til da så du får maks ut av turen!

Gooooood tuuuuur!

Ja det blir kjempe deilig etter en stressfull planlegging av bryllupet, samt kvalme atpåtill. Skal til legen Fredag og ta ny UL og vurdere videre sykmelding. For egentlig tar jeg en svær sjanse å ha bestilt tur=S Har hverken fått gjort noe med bryllupet osv pga får stort sett i meg 1 måltid hver 24t nå=/ Og det er jo ikke bra, pluss jeg jobber som sykepleier. Så lukter får meg til å brekke meg... Så får se hva han sier...

Risiko da, ja, men satser på at det går bra, og at det blir en deilig tur etter en stressende bryllupsplanlegging :-)

Da gleder jeg meg til du kommer hjem, slik at jeg kan få et referat om plassen! Skal nemlig dit den 20august og i 14dager

Nei så artig da Da HÅPER jeg at jeg husker deg visst ikke får du rope på meg hehe! Det ser helt vidunderlig ut! Gleder oss noe helt vilt

Ja det ser helt herlig ut, så jeg håper det svarer til forventingene ja!!! Ellers blir det laaaange 14dager. Skal nok rope på deg hvis det ikke kommer noen oppdatering

Back
Topp