Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
bestilte dopler fra angelsounds i går Er kjempespent på om den kommer før påske. Noen av dere som har erfaring med dem? den billigste versjonen til ca 300 kr. Kommer ikke opp hjertefrekvens på display, kan bare høre lyd. gleder meg til å høre babyens hjerte.
Bare gled deg til den kommer
Jeg har vært veldig stressa og redd for å miste, hadde sa siste to svangerskap. I går hadde jeg noe som sikkert bare var strekk smerter men jeg ble redd så jeg frø og kjøpte med en doppler på teknikmagasinet. Etter litt leiting fandt jeg verdens fiiiineste lyd og ble rolig med en gang
god morgen Fikk den allerede i går. Tok meg ei lita stund å finne lyden, men en deilig følelse når den kom Nå kan jeg iallefall betrygge meg at det er liv der inne. Kunne gjerne hørt på den lille hver dag, men tror kanskje man skal være litt forsiktig med å bruke disse aparatene alt for mye... Kan absolut anbefales