Bestillte private time jeg..

stjerneskuddet

Forelsket i forumet
hos jordmor bare for å berolige meg og få bedre svar enn hos legen. Fikk allerede idag kl 16:15. For en fantastisk dame. Så ønsk meg lykke til. :)

Da har jeg vært på ul. pga bakovervent livmor og lang syklus (kortere på vei enn først antatt) var det vanskelig å se noe! Men hun så iallefsll ikke noe gale og ikke noe utenfor livmor. Så nå er jeg lettet! Slapp å betale også og fikk ny time
om ei uke. :) størrelsen på klumpen inni magen (ca en cm) stemte med termin.

lykke til:-)

Lykke til :)

Så bra det ordnet seg så fort :)
Herlig å få bekreftet at det ikke var noe galt da.
Spennende å se nå da om ei uke hvor mye det har vokst seg til :)
Hurra!! :D

Ja!! Nå skal jeg greie å fokusere på eksamen og. Hehe.. ubehaget i magen var helt normalt mtp DEN muskelen som jobber der.

Ja!! Nå skal jeg greie å fokusere på eksamen og. Hehe.. ubehaget i magen var helt normalt mtp DEN muskelen som jobber der.
Så bra.
Det er dt jeg prøver å si til meg selv også, at det er normalt.
Det er nok det også, men det hjelper alltid å få det bekreftet av lege eller jordmor som har roen og tid til å snakke med deg og ta deg på alvor :)
Gleder meg så over å høre at du fikk time så raskt hos jm :D

Ja det var en fantastisk jordmor! Ga meg gratis sjekk idag og til og med pga jeg ikke fikk se noe skikkelig. Koster jo vanligvis 500 hos privat.

Så godt at du fikk time med en gang, og at du fikk ultralyd og skal tilbake igjen :) Jeg har bakovervendt et eller annet.. Skulle ta sånn celleprøve mot livmorhalskreft for noen år siden, og da måtte legen ut av kontoret for å finne en annen sånn metalldings for jeg hadde bakovervendt livmorhals/livmor eller noe.. er det det samme?

Ja er nok det såpebobla :) husker fra første svangerskap, vanskelig å kjenne spark å av og til vanskelig å se godt på ul.

Ja er nok det såpebobla :) husker fra første svangerskap, vanskelig å kjenne spark å av og til vanskelig å se godt på ul.

Oki :) Trodde bare jeg kjente lite spark sist pga morkaka var foran, men da var det kanskje begge deler. Kanskje jeg også kan få ul pga bakovervendt livmor..? Hmm :rolleyes:

Back
Topp