Bestillingstid på vogn

Den perfekte mor er påan igjen

Forelsket i forumet
Marsboere 2020
Påskekyllingene 2020
Februarlykke 2022❄️
Jeg skulle kjøpe vogn i går, men det var 3-4 uker levering på vogna. Heldigvis er jeg bare i uke 34, men synes jammen plutselig at tiden gikk vel fort!:nailbiting:
 
Var noe sont, kanskje lengre når vi bestilte vår i 2014
 
Da vi skulle bestille til forrige var det 3-4 måneder..
 
Vi bestilte fra barnas hus, tror det var den nyeste til Stokke. 6-8 uker fikk vi beskjed om, venter ennå og jeg er i uke 38..hehe..så håper den kommer snart :)

Rart det skal ta så lang tid for ei vogn, andre ting tar jo knapt et par uker.
 
Fikk også beskjed at det kunne være opptil 8 uker ventetid på emmaljunga. Det hadde visst noe med at de produserer bare en farge i uka eller noe.
Bestilte vognen første uken i desember, kom til butikken rundt 2 uker etterpå, og valgte vente med å hente den ut til sist uke
 
Vi bestilte fra barnas hus, tror det var den nyeste til Stokke. 6-8 uker fikk vi beskjed om, venter ennå og jeg er i uke 38..hehe..så håper den kommer snart :)

Rart det skal ta så lang tid for ei vogn, andre ting tar jo knapt et par uker.
Når bestilte du? Vi bestilte for 3-4 uker siden og den er kommet!:) men de sa 6-8 uker til oss også:) vi har bestilt Stokke Trailz da
 
Vi bestilte fra barnas hus, tror det var den nyeste til Stokke. 6-8 uker fikk vi beskjed om, venter ennå og jeg er i uke 38..hehe..så håper den kommer snart :)

Rart det skal ta så lang tid for ei vogn, andre ting tar jo knapt et par uker.
Det var litt rart; på barnas hus her sa de at ALT utstyr fra stokke; også vogner hadde en maks leverings tid på 14 dager. Men som jeg skrev over; direkte fra stokke tok det en uke og levert på døra.
 
Når bestilte du? Vi bestilte for 3-4 uker siden og den er kommet!:) men de sa 6-8 uker til oss også:) vi har bestilt Stokke Trailz da
Det var litt rart; på barnas hus her sa de at ALT utstyr fra stokke; også vogner hadde en maks leverings tid på 14 dager. Men som jeg skrev over; direkte fra stokke tok det en uke og levert på døra.

Merkelig det var da. Skulle få SMS når den var kommet, ikke hørt noe ennå. Er vel 5 uker siden vi bestilte tror jeg, fra Tønsberg. Må kanskje høre med de da, termin er like om hjørnet, hadde vært fint å hatt den i hus snart :smiley-ashamed004
 
Back
Topp