Bestillingstid på Bugaboo?

FruTB

Betatt av forumet
Jeg har i utgangspunktet tenkt å vente med å bestille vogn til sommeren, men så kom jeg plutselig på at det kan jo være lang ventetid/bestillingstid? Jeg skal kjøpe en Bugaboo Buffalo, tipper det blir fra Barans Hus. Er det noen som vet noe om det kan ta lang tid?

Og - er det noen som har kjøpt Buffalo fra Svinesund/Nordby? Er jo ikke mange pengene å spare, ca 1000 kroner har jeg regnet ut, men de har kanskje et større lager?

Vi kjøpte på barnas hus, da var det 6-8 ukers leveringstid. Men det varierer litt sikkert. Kan jo ringe de å høre? :)

Jeg har i utgangspunktet tenkt å vente med å bestille vogn til sommeren, men så kom jeg plutselig på at det kan jo være lang ventetid/bestillingstid? Jeg skal kjøpe en Bugaboo Buffalo, tipper det blir fra Barans Hus. Er det noen som vet noe om det kan ta lang tid?

Og - er det noen som har kjøpt Buffalo fra Svinesund/Nordby? Er jo ikke mange pengene å spare, ca 1000 kroner har jeg regnet ut, men de har kanskje et større lager?
Det kommer veldig ann på hvilken type bugaboo buffalo du skal ha
Noen standarfarger har dem som regel på lager men hvis det må bestilles tar det ofte 4-8 uker alt etter hva det er ;-)

Det hender dei har på lager så du kan få den på dagen... :) vi bestilte først på barnas hus på Alna og der var det lang ventetid som vart forlenga pga sommarferie! Reiste på barnas hus på strømmen... Der hadde dei alt på lager så vi fekk me vogna me en gang! :)

Back
Topp