Bestilling av vogn

Mammasom19

Forelsket i forumet
Jeg som førstegangsfødende har generelt lite peiling på hva og når man bør kjøpe ting i graviditeten. (16+4 i dag) men i går surfet jeg litt rundt og drømte meg bort i alt av utstyr, og fikk plutselig for meg at barnevogn, det ville jeg kjøpe nå. Jeg la derfor inn en forespørsel på Emmaljunga og fikk en telefon i dag fra gyngehesten at de kunne bestille inn til meg og levere den i januar. Superfornøyd med servicen der! Jeg kunne også bare avbestille om jeg ombestemte meg, så det var veldig greit å få det ut av verden! Noen andre som har sett ut hvilken vogn de vil ha, eller kanskje har en fra før? Her er min nydelige barnevogn <3 ImageUploadedByBV Forum1442999801.214182.jpg

VI bestilte oss vogn fra Babyshop når de hadde 20% rabatt på alle vogner nå for litt siden :-) Endte på en Stokke Trailz, venter spent på at den kommer! :-)

Jeg bestilte akkurat en flonka ny bugaboo buffalo. Har en cameleon fra før (2009 mod) så den får jeg bare prøve og selge. Elsker den vogna, lett og trille, lett og reise med!

VI bestilte oss vogn fra Babyshop når de hadde 20% rabatt på alle vogner nå for litt siden :) Endte på en Stokke Trailz, venter spent på at den kommer! :)

Hvor lang leveringstid var det på den vognen?

Herreguuuud så spennande! Kjekt om dåkke legge inn pris, og koffor dåkke havna på akkurat DEN vogna!!!

Link til bilde og om det er lov?

For meg er alt ganske "jungel" enda, men føler at eg har god tid. Stemmer ikkje det?
:HeartredTermin 11.3 :Heartred

Jeg vil anbefale deg å i alle fall begynne å handle ting og evt. være ferdig til du er rundt uke 34, om ikke allerede til rundt uke 30, spesielt om du ikke har noen som kan handle for deg.
Vi var heldigvis ferdig handlet til uke 30 sist gang, manglet bare å hente hjem noe av det, og godt var det for jeg ble innlagt på sykehuset uka etter og frem til fødsel. Altså det jeg sier er at man vet ikke hvordan formen er mot slutten. Så er det lurt å høre om leveringstid på ting, nå har jo du bestilt den tingen det stort sett er mest ventetid på, men det kan leveringstid på andre ting også. Forrige gang jeg skulle ha barn var det flere måneders leveringstid på Emmaljunga vogner.

Jeg har veldig lyst på Emmaljunga vogn igjen, for vi var veldig fornøyd sist gang, men den koster fort dobbelt så mye som resten av vognene jeg har sett på. Synd man ikke bare kan kjøpe understell og bag, så man kunne spart penger, for jeg har sportsdelen enda.
Ellers har jeg kikka på Simo vogn, men der må man jo kjøpe til alt igjen. Fordelen med Emmaljunga (i alle fall på Edge Duo) er at det er med solseil eller hva det heter, myggnetting, regntrekk osv. Også elsker jeg vuggemuligheten på bagen, det var genialt når vi var borte på besøk.

Vi har bestemt oss for emmaljunga mondial de luxe :) den er såååå fin og vil ha de "gammeldagse" hjula... synes de sorte plasthjula er så små og harde å trille med :p

Har bestemt meg for å ikke kjøpe noe før tidligst etter OUL, men nå er det ikke lenger så veldig lenge til:happy:
Men akkurat det med vogn syns jeg er vanskelig.
Bor i Oslo, så tenkte at det greoeste er å dra innom et par butikker å se. Noen andre tips enn babyshop og barnas hus?

Har bestemt meg for å ikke kjøpe noe før tidligst etter OUL, men nå er det ikke lenger så veldig lenge til:happy:
Men akkurat det med vogn syns jeg er vanskelig.
Bor i Oslo, så tenkte at det greoeste er å dra innom et par butikker å se. Noen andre tips enn babyshop og barnas hus?
Vi var innom "Barnevognhuset Rudo" i Ullevålsveien tidligere i sommer og fikk veldig god hjelp der :) De hadde et enormt utvalg (bortsett fra Bugabo). Har i ettertid sett at mange er misfornøyd med servicen der, men vi fikk vanvittig mye (og god) hjelp :) Anbefaler å ta turen innom!

Vi var innom "Barnevognhuset Rudo" i Ullevålsveien tidligere i sommer og fikk veldig god hjelp der :) De hadde et enormt utvalg (bortsett fra Bugabo). Har i ettertid sett at mange er misfornøyd med servicen der, men vi fikk vanvittig mye (og god) hjelp :) Anbefaler å ta turen innom!

Takk for tipset!
Den butikken har jeg jo tatt bussen forbi mange ganger. Tror at vi legger turen innom der også.

Okei :D må man betale vogna på nettsiden eller betaler man når man henter hos valgt levrandør?
du tilpasser vognen på siden (understell, hva du vil ha med av ekstrautstyr osv) og så sender de en forespørsel til nærmeste leverandør, for meg var det gyngehesten i Førde. de bestiller inn vogna og jeg betaler der når jeg henter den i januar :D helt supert for min del vertfall!

du tilpasser vognen på siden (understell, hva du vil ha med av ekstrautstyr osv) og så sender de en forespørsel til nærmeste leverandør, for meg var det gyngehesten i Førde. de bestiller inn vogna og jeg betaler der når jeg henter den i januar :D helt supert for min del vertfall!
Okei, så kjekt :D Da skal jeg også bestille snart :D

Back
Topp