Bestilling av vogn

2 Stjerner

Betatt av forumet
Vi har bestemt oss for å gå for Emmaljunga, Mondial Duo. Var innom babyshop for å ta en titt og der sa de at vi måtte regne med opp til 2 mnd. ventetid fra bestilling til vogna var fremme hit. Er det noen av dere som har erfaring med denne ventetiden? Har også hørt at noen har måtte vente opp til 4 mnd. :-/ Greit å vite om det kanskje er lurt og bestille nå ;-) 

Hadde den vognen selv til snuppa. Noen av fargene kan det være opp til 16 uker vente tid på. Men om du går inn på nett siden til emmaljunga,så ser du hvilken farge det er lengst vente tid på. Er de mest poppulære som har lengst vente tid ;)

Så på emmaljunga vogn på fredagen, og der sa ho at ventetiden var fra 2-6 uker. Vi bestiller nok snart, for trengte ikke hente den før vi selv ville. Så kan bestille den så den er klar ca en mnd før termin, så den er klar hvis de vil komme før termin :p

På Bebito i Trondheim var ventetiden på sort Emmaljunga Mondial 2-3 uker :)

Fikk fortalt da vi bestilte emmaljunga at de på fabrikken kun lager en farge hver uke. Derfor kan det ta litt tid før akkurat en bestemt farge blir laget. Men de som bestiller kan gå inn å se på dataen om når de ulike fargene blir laget. I værste fall kan det ta et par måneder før man får vognen dersom fargen er spesielt populær. Vi bestilte sist gang og fikk beskjed om at vognen kom i en bestemt uke og det gjorde den! Akkurat etter at skattepengene var kommet på konto!

Vi har bestilt emmaljunga city crossen, og der var det nå bare 4 ukers ventetid.. Det er på biteringen.

Jeg bestilte ikke vognen før i uke 10 en gang i starten av mars..

dette var nytt for meg... får nok begynne å titte litt rundt jeg...

Vi bestillte mondial duo creme letterethe til eldstemann, og da venta vi i 1,5 mnd før vi fekk den. Så ville vurdert å bestille den om ikkje så altor lenge

Lykkelitaa skrev:
Vi bestillte mondial duo creme letterethe til eldstemann, og da venta vi i 1,5 mnd før vi fekk den. Så ville vurdert å bestille den om ikkje så altor lenge

Ja, det er akkurat den vi tenker på å bestille. Fikk se stoffet på den i butikken også, så gleder veldig til å se hele vogna

Back
Topp