Bestilling av Stokke vogn

Lillespire82

Betatt av forumet
Himmelbarn
Sommerfuglene
Julikulene 2020
Jeg har bestemt meg for Stokke vogn og skal i butikk å bestille den i morgen.
Men jeg lurer på om noen her har den og evt hvilke farge dere har valgt og hvorfor?

jeg ønsker egentlig en nydelig grå/grønn farge på den som heter brushed grey men den var jo 1000 kr dyrere enn de fleste andre så følte det ble litt vel luksus..
Ellers Tenker jeg at det må være en farge som er lettstelt og som er populær for evt videresalg etterpå med tanke på at den er så dyr. Greit å kanskje ha forskjellig farge på bag og sports del, evt er det ikke lurt med svart bagdel siden det er sommerbaby med tanke på falming?
Tips mottas med takk :)

Jeg har kjøpt Stokke Trailz. Vi ville gjerne ha samme farge på bag og sittedel, og brunt håndtak, men det var masse utsolgte farger da jeg prøvde å sjekke!
Vanskelig å få konkrete svar på mail fra Stokke - men de sa i allefall at det var flere farger som ikke kommer inn igjen... Så vi endte med mørk blå vogn med sorte handtak, som de hadde igjen i butikken. Anbefaler å høre med de som jobber der! :)

Jeg har kjøpt Stokke Trailz. Vi ville gjerne ha samme farge på bag og sittedel, og brunt håndtak, men det var masse utsolgte farger da jeg prøvde å sjekke!
Vanskelig å få konkrete svar på mail fra Stokke - men de sa i allefall at det var flere farger som ikke kommer inn igjen... Så vi endte med mørk blå vogn med sorte handtak, som de hadde igjen i butikken. Anbefaler å høre med de som jobber der! :)
Ville nok helst hatt en lys grå med tanke på størst mulig marked for videresalg. Men det er jo helt subjektivt fra min side :)

Brunt håndtak vil jeg også ha men det fåes visst kun til noen farger;) men jeg fikk beskjed om at man kunne bestille det utenom til et par hundre kroner:)
Blå er jo kjempefint da

Ville nok helst hatt en lys grå med tanke på størst mulig marked for videresalg. Men det er jo helt subjektivt fra min side :)

Ja veldig fint den lyse grå, så lurer på den i bagdel og black Melange i sportsdel. Har hørt at den skal være best med tanke på at skitten ikke viser så godt

Vi har ikke stokke men ABC Design og den er grå med brunt håndtak:) Greit å ha en som ser enkel og grei ut, med tanke på at det passer til alt og hvis man skal selge den seinere en gang.

Back
Topp