Bestilling av 3D UL..

KatrineH

Elsker forumet
Bare lurte på om det er mange som skal på 3D ul og når man bør bestille det..? Å hvilken uke er finest å ha 3D UL..??

du burde kanskje bestille snart,for er best aa ta 3D i uke 25-26,og det er sikkert litt ventetid oxo... [:)]

jeg hadde tenkt til aa dra paa 3D,men er litt usikker siden sambo ikke faar blitt med paa det...

jeg hadde egentlig ikke tenkt til å dra på det, ville vite kjønn men ikke se hvordan den kan se ut, litt spennede å la være liksom, har vært på vanelig ul å det var en gutt.. med forje var jeg sikker på att det var gutt etter ul,jordmora sa det jo, hmmm men da var jeg ikke på forum hehe.. når jeg leser her om alle feilene vil jeg se kjønn en gang til føre jeg maler barnerommet hehe:) så bestiller i dag!!

Jeg skal bestille på Jessheim og han sa til meg at det var best bilder i uke 28, men det er sikkert litt forskjell fra stad til sted.[;)]

Jeg skal på Heimdal å der sa de at det var best mellom uke 25-27. Det er nok lurt å bestille ganske snart sånn at en er helt sikker på at en får ul, da det kan være noen steder som har lang ventetid.

Vi bestiller også på Jessheim i uke 28. Er så stilig å se at ungen faktisk ligner! [:)]

Jeg skal til Trondheim på 3D, bestilte når jeg var i uke 12.. Det var visst lurt og være tidlig ute. Fikk beskjed om at best bilde ble det rundt uke 25- uke 30.. Så jeg fikk time i uke 30.. Synes det var bra tidspunkt, for var jo på ordinær UL i uke 17, så da blir det passelig lenge til neste gang jeg får se gullet[;)]

Gleder meg, blir morro å gjøre noe som er litt anneledes[:)]

Jeg spurte jordmoren forrige gang jeg var på ultralyd, om når den beste tiden var. Hun sa fra uke 28, gjerne litt senere også.

Vi har også bestilt i uke 28, er det de anbefaler på Lysaker. Men tror alt mellom uke 24 og 34 skal kunne gi ganske bra bilder.

Har hørt at det er best å ta mellom uke 28 og 30...skal ikke selv da...

Back
Topp