Bestiller man seg 6-ukers kontroll til seg selv...

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hos legen?
På min 6-ukers vil jeg ha spiral. Men jeg vil ikke at min fastlege skal gjøre det.
Vil heller ha henvisning til GU.

Du bestiller time og ber om henvisning til en gyn. Min 6 ukers kontroll blir i uke 8 :p
Var ikke ledig time før.
♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Du bestiller time og ber om henvisning til en gyn. Min 6 ukers kontroll blir i uke 8 :p

Var ikke ledig time før.

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Okei :) Var det jeg regnet med. :) Men er det vanlig at legen sjekker en nedentil?
Det får ikke min uansett men :P Hehe! Hadde jo ikke trengt det siden jeg vil videre til GU men.

Får bestille meg legetime på mandagen. Har fått kjapp time hos gynekologen de gangene jeg har hatt behov for det - til og med fått time tidligere enn venninna mi som hadde venta lenge så vi spøker om at jeg er på VIP-lista der. :p

Jeg fikk innkalling fra sykehuset til 6ukers kontroll hos gyn. Var der denne uken og skal til vanlig kontroll hos min legen til uken;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Jeg ble sjekket nedentil hos legen, sjekka livmora. Jeg skulle ha spiral, hu sa at legene vanligvis setter det inn, men siden jeg tok keisersnitt så måtte jeg få henvisning til gyn:-)

Fikk en prinsesse 8. Mai <3 10 uker for tidlig

Jeg bestilte hos legen og hos gynekolog selv. Er kalt inn til sykehuset i slutten av september og i november, men jeg gidder ikke vente så lenge med å sjekke ståa der nede ;)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Nei, tror ikke det. Jeg er nok kalt inn pga riften jeg fikk. Vet ikke helt hvorfor jeg er kalt inn to ganger, da. September er til fødepol og november er til gynekologisk. Bare møter opp jeg :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Tror ikke det er rutine nei, men legen som sydde meg etter fødsel ville ha meg inn til kontroll, derfor var jeg der.

Åja. Rart jeg ikke ble kalt inn etter min første fødsel da? Da hadde jeg sydd som ett uvær..
Nå fikk jeg bare to rift og kun det ene ble sydd pga. av at jeg ikke holdt ut mer. Regner dog ikke med å bli kalt inn til noe...

Åja. Rart jeg ikke ble kalt inn etter min første fødsel da? Da hadde jeg sydd som ett uvær..
Nå fikk jeg bare to rift og kun det ene ble sydd pga. av at jeg ikke holdt ut mer. Regner dog ikke med å bli kalt inn til noe...

Hmm, ja det var litt rart om du ble sydd mye. Hvilken grad fikk du første gang?

Fikk ikke kontroll sist, og det var mye mer omfattende skader den gangen. Denne gangen var jeg ikke på samme sykehus, så kanskje rutinene er annerledes;)

Andregrads men hadde jo masse sting så.. Hadde dype rift opp mot slimhinnen.

Annengrads går kanskje ikke under "alvorlig". Rart symnes jeg om du fikk dyp innvendig rift. Finnes det graderinger når man får innvendig rifter eller bare utvendig?

Annengrads går kanskje ikke under "alvorlig". Rart symnes jeg om du fikk dyp innvendig rift. Finnes det graderinger når man får innvendig rifter eller bare utvendig?

Ble klippet på utsiden også, sydde en haug med sting utenpå i tillegg til det innvendige så. Jaja, det gikk jo helt greit etterpå men forundrer meg over de ulike rutinene sykehusene har.

Ble klippet på utsiden også, sydde en haug med sting utenpå i tillegg til det innvendige så. Jaja, det gikk jo helt greit etterpå men forundrer meg over de ulike rutinene sykehusene har.

Ja, det hørtes rart ut. Godt det har gått bra :)

Back
Topp